امین سالاری از تازه‌ترین اثرش می گوید

«آخرین پالایشگاه» از امروز درتماشاخانه آفتـاب



  صبح ساحل ، هنری - صدف محمودی:«آخرین پالایشگاه»کار مشترکی از گروه های تئاترتارس و ققنوس تئاتر به کارگردانی امین سالاری ست.  این نمایش از امروز 20 تیر ماه تا 28 تیر ماه در تماشاخانه آفتاب به روی صحنه می رود. از این رو با کارگردان این اثر گفت و گویی داشتیم.

به گزارش صبح ساحل امین سالاری که اهل بندرلنگه است دارای لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره تهران و عضو کار گروه فرهنگی شورای شهر بندرلنگه می باشد، وی مدرس و کارگردان تئاتر و همچنین مسئول انجمن نمایش بندرلنگه نیز می باشد.

سالاری در رابطه با تازه ترین اثرش بیان کرد: نمایش آخرین پالایشگاه را آماده اجرای عمومی داریم. نمایش آخرین پالایشگاه در واقع محصول مشترک ققنوس تئاتر و گروه تئاتر تارس است. این اثر نوشته  احسان شادمانی و صالح صالح زاده است که تهیه کننده و مالک اثر می باشند.  

 وی افزود: در آخرین پالايشگاه آقایان رضا آزاد دریایی ،امید رفه، صالح صالح زاده و سرکارخانم مرضیه کریمی به ایفای نقش می پردازند. جواد انصاری مشاور کارگردان . عیسی سلطانی طراح صحنه و نور همچنین پیام قائدی آهنگسازی اثر را بر عهده داشته اند. روابط عمومی نمایش سرکارخانم  عاطفه مسجدي  عکاس نیز مجید جمشید ست. همچنین خانم عالیه حنیفی منشی صحنه و روزبه نقی نژاد به عنوان نوازنده من را همراهی مي کنند. 

سالاری در خصوص موضوع این اثر عنوان کرد: آخرین پالایشگاه یک تراژدی کمدی  پست مدرن است که نگاهی دارد به انسان و زندگی او در جامعه تک محصولی داستان از این قرار است که در شهر اعداد سرباز شش و سرباز هشت مسئول نگهبانی از آخرین بشکه نفت دنیا را به عهده دارند، بشکه ای حتی معلوم نیست پر است یا خالی! 

این کارگردان در پایان اظهار کرد: آخرین پالایشگاه از امروز 20 تیر ماه تا 28 تیر ماه ساعت هشت شب در تماشاخانه آفتاب به روی صحنه می رود که امیدواریم مورد توجه عموم واقع شود.

لازم به ذکر است که امین سالاری پیشتر نمایش هایی همچون پرواز بر فراز ابر های تاریک ، جای پای خالی ، سه گانه سوزن و سوسک ، سیاهچاله ها ،من خدا را دوست دارم ، رویای تفتیده ، وای ، هملت به روایت مردم کوچه و بازار ، ماردارصاد را در کارنامه خود دارد.

به گفته وی تمامی آثار فوق علاوه بر اجرای عمومی در شهر های مختلف کشور ، در جشنواره های بین المللی داخلی یا خارجی به روی صحنه رفته اند و  در جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ، ادوار مختلف جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، جشنواره بین المللی هنر های اجرایی هایفست ارمنستان و اجرای عمومی در کشور روسیه اجرا داشته اند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها