نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس تاکیدکرد:

حقوق مردم در بازسازی بافت‌های فرسوده نادیده گرفته نشود



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس ضمن تقدیر از دست اندرکاران اجرای طرح های اصلاح و توانمند سازی بافت های فرسوده گفت : درست نیست درفرآیند تعریض معابر حقوق ساکنین نادیده گرفته شود.

حسین هاشمی تختی اظهار داشت : تمرکز ویژه ای بر روی توسعه و توانمند سازی بافت های فرسوده بندرعباس داریم.وی با بیان اینکه رایزنی ها و پیگیری ها برای رفع مشکلات بافت های فرسوده را از بعد استانی به بعد ملی تسری داده ایم،افزود: اکنون از نظر ذهنی و باورپذیری برای توانمندسازی بافت فرسوده بندرعباس در شرایط خوبی قرار داریم و پس از این مرحله است که می توان اعتبارات و امکانات بیشتری را برای امور اجرایی جذب کرد.

نماینده مردم بندرعباس،حاجی آباد،قشم،ابوموسی و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هماهنگی و همدلی خوبی در شهرستان بندرعباس و استان برای رفع مشکلات بافت های فرسوده ایجاد شده است ، اضافه کرد: رایزنی های دیگری نیز برای کمک و مساعدت اعتباری برای بافت فرسوده بندرعباس صورت داده ایم که امیدواریم منتج به نتیجه شود.

وی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده به قیمت ضرر کردن برخی از ساکنان تمام نشود،کما اینکه هر جا که طرحی آماده اجراست می باید اراضی معوض و کافی و همچنین رضایت صددرصد افرادی که محل اسکان یا امرار معاششان در طرح قرار دارد در نظر گرفته شود.

هاشمی تختی با بیان اینکه در مسیر حل مشکلات مهم نیست که کدام دولت و کدام مسئول سرکار است، یادآور شد: ارائه تسهیلات مورد نیاز و سند دار کردن واحدهای مسکونی کنونی در بافت های فرسوده و غیر رسمی از جمله ضامن های موفقیت طرح های توانمند سازی بافت فرسوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها