هفته یازدهم ليگ برتر‌ فوتبال ساحلی کشور

شهرداری بندرعباس با همنام چابــــهاری خود بازی می‌کند



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی هفته يازدهم ليگ برتر‌ فوتبال ساحلی باشگاه های کشور  امشب سه شنبه 26 تيرماه در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد.

‌شهرداری بندرعباس که بازی هفته قبل خود را مقابل صدرنشین جدول رده بندی پارس جنوبی بوشهر با نتیجه نزدیک سه بر دو واگذار کرد در این هفته بیرون از خانه به میدان می رود.

شاگردان حمید رضایی پور در تیم شهرداری بندرعباس در هفته یازدهم مهمان همنام خود شهرداری  چابهار هستند. شهرداری چابهار از ۱۰ بازی گذشته خود تنها دو برد در کارنامه دارد و با ۸ باخت در مکان دهم جدول رده بندی ایستاده است.

این تیم چند بازی خود را به دلیل مهیا نبودن زمین و امکانات خوب در بندرعباس برگزار کرد اما حال می تواند در خانه از شهرداری بندرعباس پذیرایی کند.

شهرداری بندرعباس از ۱۰ بازی قبل خود ۷ بردو سه باخت در کارنامه دارد و با  ۲۰ امتیاز  در مکان چهارم ایستاده است.داور‌این بازی مهدی قربانفكر از گيلان است.

داور دوم مرتضی اكبری از گيلان، داورسوم‌ احمد كوهستانی از تهران، وقت نگهدار شهاب الدين ناظميان از  قم و ناظرداوری رضا ابراهيمی از استان البرز می باشد.   

در دیگر بازی های این هفته تیم شهيد جهان نژاديان آبادان میزبان خزررودسر است. تیم آبادانی ۱۵ و تیم رودسری ۱۳ امتیاز دارند و این موضوع حساسیت این دیدار را بالا می برد.

سيامک سمولر، محمودامان الهی ، سيدمحمدموسوی و  آرش زارعی کار قضاوت این بازی را برعهده دارند و ناظرداوری بهزاد جلوه نسب است.

پارس جنوبی  بوشهر صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور میزبان تیم شهرداری سمنان ۱۲ امتیازی است .علی شريفات، محمدحسين مردانی، هاشم اميری و رحمان صلاحی کار قضاوت این بازی را برعهده دارند و محمدبنی مهدكيوانی هم بر کار داوران نظارت می کند.

شهريار ساری میزبان پيام اردكان یزد است. دو تیم در مکان های یازدهم و دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته اند و فانوس به دستان لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور  به حساب می آیند.

‌حسين علوی كيا، حامدخالقی، مرتضی حيدری و حسين لشكری داوران این بازی هستند.  ناظرداوری هم صالح خطيرنامنی است. ايفا اردكان در خانه با ملوان بندرگز با قضاوت داوران اميرفالحی، محمدعلی نژاد،رضا مسعود و حسين نوروزی بازی خواهد کرد.

ایفاد برای کمتر کردن اختلاف امتیاز خودبا تیم های اول و دوم می جنگد اما  ملوان بندرگز با ۱۳ امتیاز در مکان ششم ایستاده است. ناظرداوری این بازی محمدپناهی است.

شهداچليچه میزبان تیم دوم جدول رده بندی  گلساپوش يزد است. نماینده شهر کرد با ۹ امتیاز در مکان نهم ایستاده است اما گلساپوش یزد با ۲۴ امتیاز به دنبال صدر جدول رده بندی می باشد.

ابراهيم کرد، محمدحاجيلو ، هادی حسينی و  رسول كريم‌زاده  به عنوان  داوران این مسابقه هستند و هادی فلاحت پيشه بر کار داوران نظارت خواهد کرد .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها