12

مهر

1403


اجتماعی

02 دی 1391 08:58 0 کامنت

صبح ساحل، اجتماعی _ طی حکمی با حضور معاون فرماندهی سپاه امام سجاد هرمزگان و رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دکترغلامعباس مومنی به عنوان رییس جدید بسیج جامعه پزشکی بندرعباس منصوب شد.

سرهنگ مزروعی معاون فرماندهی سپاه پاسداران امام سجاد هرمزگان در این جلسه گفت: مهمترین مسئله وحدت دانشگاه هیان اعم از دانشجویان و مدرسان با حوزه و بدنه بسیج است که باید در یک مسیر و با یک هدف مشخص در راستای خدمت به نظام و ایران تلاش کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در این زمینه ارتباطات بسیار خوب و امیدوار کننده ای در حال انجام است و بسیج به عنوان یکی از حامیان تلاش و فعالیت در جامعه اسلامی از ورود و حضور دانشگاهیان استقبال می کند.معاون فرماندهی سپاه امام سجاد هرمزگان افزود: هستند اساتیدی که فعالیت، حضور و خدمت در کشور خود را به هر گونه فعالیت در کشورهای دیگر همراه با امکانات ویژه را ترجیح داده و با تلاش های شبانه روزی خود به خدمت رسانی در کشور مشغول هستند.مزروعی در خصوص فعالیت جامعه پزشکی استان افزود: حضور پزشکان در صحنه های مختلف نشان از روشنگری در این جامعه دارد و بودند بسیاری از آنها که با اهدای خون خود به انقلاب نام خود و انقلاب را به ثبت رسانندند.وی اضافه کرد: خیلی از افراد به دنبال این هستند که جامعه پزشکی را مانند یک بازار جلوه دهند اما باید بدانند این افراد از مخلص ترین و پاک ترین افراد هستند زیرا جان خود را برای سلامتی مردم اهدا میکنند.

معاون فرماندهی سپاه اما سجاد عنوان کرد: تا کنون فعالیت های بسیار خوبی در جامعه بسیج پزشکان صورت گرفته که امیدواریم این فعالیت ها با حضور ریاست جدید ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه دکتر محمد شکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: ان چیزی که ما امروز به عنوان بسیج جامعه پزشکان میشناسیم بر میگردد به 8 سال دفاع مقدس و حضور مستمر و خوب پزشکان در این عرصه.وی ادامه داد: اشاعه تفکر و فرهنگ بسیجی در میان پزشکان برای خدمت رسانی به مردم هرمزگان در مناطقی است که در حال حاضر به پزشکان احتیاج فراوان است.رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: در سال گذشته فعالیت های بسار خوبی در زمینه های خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته از طریق بسیج جامعه پزشکان صورت گرفته است که امیدواریم با پیوستن اساتید و پزشکان بیشتر این تلاش ها همچنان ادامه یابد.

شکاری تصریح کرد: امیدواریم با وجود فضای خوب و معنوی که بر این جامعه حاکم است تعاملات و فعالیت های این گروه هر چه بیشتر و بهتر در جامعه در راستای خدمات رسانی به شهروندان هرمزگانی ادامه داشته باشد. هممچنین دکتر مومنی در خصوص فعالیت های این نهاد عنوان کرد: با ورق زدن تاریخ این کشور متوجه میشویم که بسیج به عنوان یکی از بدنه های اصلی جنگ در کنار رزمندگان حضور داشت.وی افزود: بسیج تا کنون توانسته همراه و حافظ نظام باشد و این بسیج است که در تمامی ناملایمات و سختی ها در کنار نظام جمهوری اسلامی بوده است.

بسیج بر سه ضلع اعتقاد به تفکرات و اعتقادات رهبری و ولایت فقیه، متشکل از بدنه ملت و حضور بزرگان جبهه های جنگ بنا شده است.بسیجیان همواره خالصانه تلاش و کوشش برای حفظ و اعتلای نظام جمهوری اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دادند. 

دیدگاه ها (0)
img