رئیس آموزش و پرورش میناب:

دانشگاه فرهنگیان در میناب راه اندازی شود



 صبح ساحل ، اجتماعی - رئیس آموزش و پرورش میناب از پیگیری برای راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان خبر داد.

 غلامرضا سالاری میری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  اصحاب رسانه وخبرنگاران نماینده های افکار عمومی وبازوی قدرتمند مدیران برای حل مشکلات آنها هستند گفت:گاهی بیان مشکلات از طریق رسانه ها  درحوزه خای مختلف سبب می شود برای حل آن زودتر اقدام شود که مدیران در این راه از حل آن غافل هستند.

سالاری بیان داشت: اگر در آموزش وپرورش ومجموعه های مختلف شهرستان شاهد موفقیتهایی هستیم بخش اعظم آن به حضور وهمراهی رسانه ها بر میگردد که در این راه مارا یاری داده اند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب عنوان کرد: ما در سال گذشته شاهد حوادث تلخی همچون ریزش سقف مدارس تخریبی و واژگونی اتوبوس دانش آموزان بوده ایم که برای این مجموعه سالی پراز فراز نشیب را رقم زد اماحضور به موقع رسانه های در این حوادث در کنار آموزش و پرورش و با انتشار اخبار و گزارشات و شفاف سازی برای عموم و بیان حقایق سبب مرتفع ساختن مشکلات شد.

سالاری گفت: آموزش و پرورش میناب و در کنار آن دانش آموزان پر تلاش مدارس شهرستان توانسته اند در دوره های مختلف با حضور در مسابقات و المپیادها به عنوان نماینده های استان هرمزگان افتخاراتی را کسب کنند که این نشان از توجه و جدیت معاونین و مربیان آنها  در کار است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: به آموزش و پرورش شهرستان میناب محرومیت ۴۰ساله ای تحمیل شده است که در طول سالیان گذشته از لحاظ آموزش به آن موفقیتها وتوانمندی های لازم دست پیدا نکنیم اما از زمان حضور ومدیریت من در این مجموعه و همراهی وتعامل با رسانه ها و مسئولان و دیگر دستگاههای اداری شاهد رفع مشکلات شده به گونه ای که به اندازه ۱۳ سال آینده در حوزه آموزشی و مدارس تخریبی خدمات انجام شده است./مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها