13

مهر

1403


ورزشی

05 مهر 1397 08:06 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  محمود رییسی :تیم فوتبال خلیج فارس میناب مرحله نخست مسابقات زیر گروه لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌هاى کشور را با شکست آغاز کرد. 

در هفته نخست این رقابت ها تیم خلیج فارس میناب  تنها نماینده هرمزگان در ورزشگاه شهید امینى این شهر میزبان تیم بافق یزد بود که با نتیجه سه بر دو بازی را واگذار کرد.‌

 خلیج فارس میناب ابتدا توسط صابرقلندری از روی نقطه پنالتی  از حریف خود جلو افتاد و نیمه نخست را با برتری به رختکن رفت. 

در نیمه دوم تیم  شهدای بافق یزد توسط  احسان حسنی،حسین غلام زاده و سجاد جادری به سه گل دست یافت و کار را  بر تیم مینابی سخت کرد .

 در ادامه خلیج فارس میناب توسط  امین دهقان به گل دوم هم دست یافت اما در پایان نود دقیقه نخستین بازی خودش را  با شکست  به پایان برد.  

مرحله نخست این مسابقات با حضور 65 تیم در پنج گروه 13 تیمی برگزار می‌شود که تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی لیگ 3 صعود می‌کنند، تیم‌های سوم و چهارم هر گروه در مرحله نهایی فصل آینده باقی خواهند ماند و تیم‌های پنجم تا سیزدهم نیز به لیگ‌های استان‌های مربوطه سقوط خواهند کرد.

نماینده استان در گروه پنجم این رقابت ها با تیم‌های  فاروق مرودشت، کارا شیراز ، شهید رضایی فیروزآباد ، ذوالفقار کاشان، صفاهان اصفهان، آدران یزد، فولاد یزد، آلومینیوم هرمزگان، شهربابک کرمان، فولاد بردسیر کرمان، وحدت زاهدان، کیشوند جوان کیش  هم گروه است . 

  تیم گامرون هرمزگان که سال گذشته به جاى آلومینیوم در مرحله نهایى لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور داشت و به مرحله پائین تر سقوط کرد از حضور در این پیکارها انصراف داد.

در سایر دیدارهای گروه پنجم  فجر رفسنجان نماینده کرمان با فولاد بردسیر بازی کرد که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود فولاد بردسیر تمام شد.

شهدای کوشک بیدک میزبان فاروق مرودشت بود که تیم شهدای کوشک دوبرصفر بازی را به سود خود به پایان برد. 

ذوالفقار کاشان  چهار بر دو  کیشوند 

جوان کیش را شکست داد. 

وحدت زاهدان هم به دلیل عدم حضور تیم 

ستقلال لطیفی سه بر صفر برنده اعلام شد.

دیدگاه ها (0)
img