13

مهر

1403


ورزشی

09 مهر 1397 08:20 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رئیسی // عکس مصطفی چشم براه هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های ایران با انجام شش بازی  به پایان رسید.‌

در میان شش بازی این هفته که  در بندرعباس، بندرگز، اردکان، یزد، سمنان و بوشهر برگزار شد دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و ایفا اردکان به همراه دربی شمالی ها که بین ملوان بندرگز و شهریار ساری انجام  شد از حساسیت ویژه ای برخوردار بود. 

 تیم های پارس جنوبی بوشهر صدرنشین و مقاومت گلساپوش یزد که در مکان دوم جدول  ایستاده است از تیم های منطقه آزاد چابهار و جهان نژادیان آبادان پذیرایی کردند و پیام کویر اردکان سقوط کرده میزبان شاهین خزر رودسر  و شهرداری سمنان هم میزبان  تیم شهدای چلیچه شهرکرد بود.‌

 تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خانگی خود  به مصاف  مهمانش ایفا اردکان یزد رفت . در دوازده دقیقه نخست شهرداری بندرعباس در یک بازی کاملا برتر موفق شد با دوگل فاروق درا و فاروق پسنده حریف یزدی خودش را شکست دهد.  

با شروع بازی در دوازده دقیقه دوم باز این شهرداری بندرعباس بود که با گلزنی شروع کرد و این بار  پوریا سورویی برای نارنجی پوشان شهرداری گل زد. 

درادامه دوازده دقیقه دوم تیم ایفاد اردکان توسط محمد بهجتی به گل رسید تا اختلاف را کمتر کند .

 در دوازده دقیقه سوم و پایانی شهرداری و شاگردان حمید رضایی‌پور در تیم شهرداری کاری کردند کارستان و چهار گل به ثمر رساندند.

دوگل پی در پی میلاد قنبری ، یک گل دیگر فاروق پسنده و یک گل هم رضا امیری به ثمر رساند تا شهرداری علاوه بر جبران شکست دور رفت مقابل این تیم یزدی، سه امتیاز حساس والبته شیرین این دیدار را از آن خود کند تا شهرداری برای کسب نایب قهرمانی یا سومی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های ایران امیدوار بماند. 

 بازی رفت تیم های شهرداری بندرعباس و ایفا اردکان یزد  ۷بر ۳ به سود تیم یزدی به پایان رسیده بود. 

تیم شهرداری بندرعباس در فصل گذشته این رقابت ها در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی ایستاد.

در سایر دیدارهای هفته بیستم  تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در خانه خود برابر شهریار ساری شکست خورد تا حسرت این پیروزی ارزشمند بر دل هواداران ملوان بندرگز باقی بماند. در 12 دقیقه نخست این دیدار سینا رحمتی از ملوان بندرگز با استفاده از اشتباه مدافعان تیم شهریار ساری، گل نخست بازی و گل نخست ملوان بندرگز و 28 امین گل خود در این فصل را به ثمر رساند.

در ادامه نیز «رودریگز» مهاجم تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری پس از شوتی که به سمت دروازه ملوان زد، در پی اشتباه وحید قلی‌پور بازیکن تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز، توپ وارد دروازه ملوان شد تا نخستین گل برای شهریار ساری در 12 دقیقه نخست این دیدار به ثبت برسد.در دوازده دقیقه دوم این بازی عیسی کمالغریبی 19 امین گل خودش در این فصل و دومین گل را برای ملوان بندرگز به ثمر رساند.

پس از حملات پی در پی ملوان بندرگز بر دروازه شهریار ساری، سینا رحمتی با یک حرکت نمایشی موفق شد سومین گل ملوان بندرگز و 29 امین گل خود در این فصل را به ثمر رساند و در این بازی دبل کرد.

در 12 دقیقه سوم محمود علیجانی در مقابل دروازه ملوان بندرگز از غفلت علی درویش استفاده کرد و گل دوم تیم شهریار ساری را به ثمر رساند.

در ادامه 12 دقیقه سوم محمود علیجانی موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا شهریار ساری شگفت آور به بازی برگردد تا برای کسب پیروزی با انگیزه بیشتری بازی را ادامه دهد.

رامین طهماسبی پس از شروع مجدد دروازه‌بان تیم شهریار ساری از سمت چپ زمین شهریار ساری با پای چپ موفق شد با شوت زیبا دروازه ملوان بندرگز را باز کند تا شهریار ساری با چهار گل و ملوان بندرگز با سه گل به بازی ادامه دهد.

محمود علیجانی با هتریک خود در این بازی، شهریار ساری را به گل پنجم رساند و پس از گل پنجم شهریار ساری، هواداران ملوان بندرگز آرام آرام ورزشگاه را ترک کردند.

با وجود تلاش‌های ملوان بندرگز برای جبران گل‌های خورده اما شهریار ساری موفق شد در نهایت با نتیجه پنج بر سه پیروز میدان شود.

 تیم مقاومت گلساپوش یزد با نتیجه 10 بر 2 تیم شهید جهان نژادیان آبادان را شکست داد. بازیکنان تیم میزبان که برای صعود به صدر جدول به برد این بازی خانگی نیاز داشتند از همان ابتدای دیدار با ارایه بازی خوب، حمله‌های زیادی را روی دروازه تیم میهمان خلق و در نتیجه مزد برتری خود را با کسب پیروزی دریافت کردند. تیم پارس جنوبی در دیداری پرگل برابر تیم منطقه آزاد چابهار به برتری رسید. 

دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و تیم منطقه آزاد چابهار در زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد. در این دیدار تیم پارس جنوبی با نتیجه ۷ بر ۲ به پیروزی رسید.

گل های تیم پارس جنوبی را, مسلم مسیگر (سه گل)، محمد احمد زاده، محمد معصومی زاده، محمد مرادی و علی میرشکاری به ثمر رساندند و گل های تیم منطقه آزاد چابهار را میلاد غلامی و رسول شکاری زدند. شهرداری سمنان در زمین ساحلی سیمرغ سمنان مقابل تیم شهدای چلیچه قرار گرفت .

در این بازی شهرداری توانست با دو گل مرتضی کاظمیان و تک گل حمید زنگنه ، سه بر دو ، تیم شهدای چلیچه را شکست دهد. تیم پیام کویر اردکان در خانه بازی را با نتیجه پر گل 7 بر یک به شاهین خزررودسر واگذار کرد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور 12 تیم  شهرداری چابهار، جهان نژادیان آبادان، مقاومت گلساپوش یزد ، ایفا و پیام کویر اردکان، شهرداری بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، شاهین خزر رودسر، شهریار ساری و شهدای چلیچه شهرکرد  در حال برگزار ی است. 

دیدگاه ها (0)
img