نیازمند نهاد صنفی برای سینماگران بزرگ‌سال بودیم



صبح ساحل ، هنری - عضو مؤسس انجمن سینماگران هرمزگان گفت: از آنجا که نیازمند نهاد صنفی حامی برای سینماگران بزرگ‌سال بودیم، اقدام به راه‌اندازی انجمن سینماگران هرمزگان کردیم که این انجمن تازه تأسیس شباهت‌هایی به خانه سینما دارد.

مهرداد امیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا،با بیان اهداف راه‌اندازی انجمن سینماگران هرمزگان بیان کرد: سال‌ها است که ضرورت وجود چنین انجمنی را حس می‌کردیم، در هرمزگان انجمن سینمای ایران وجود داشت اما حوزه فعالیت‌هایش محدود بود زیرا برای هنرجویانی بود که دوره می‌دیدند و برای جوانان بود و ما به دنبال این بودیم که انجمنی داشته باشیم که صرفاً به جوانان اختصاص نداشته باشد.

وی افزود: از آنجا که نیازمند نهاد صنفی حامی بودیم تا بتوانیم سینماگران بزرگ‌سال را گرد هم آوریم، اقدام به راه‌اندازی انجمن سینماگران هرمزگان کردیم که این انجمن تازه تأسیس شباهت‌هایی به خانه سینما دارد.

امیرزاده خاطرنشان کرد: در این نهاد صنفی کارگردانان، تهیه‌کنندگان، صدابرداران، تصویربرداران، بازیگران و ... می‌توانند عضو شوند و عضویت در این انجمن طبق شرایطی خاص صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این انجمن توسط خود سینماگران ارائه خدمت می‌کند، ادامه داد: به تدریج پس از عضوگیری فعالیت‌های این انجمن با نظر اعضا صورت می‌گیرد و به دنبال ترقی سینمای هرمزگان هستیم.

این فیلم‌ساز ابراز کرد: علاقه‌مندان به سینما را شاید نتوانیم در این انجمن عضو کنیم ولی شرایطی را فراهم خواهیم آورد که افرادی که در زمینه فیلم‌سازی نو پا هم هستند را عضو کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هیئت مؤسس این انجمن را اصغر گردابی، مسعود میرزایی و مهرداد امیرزاده تشکیل می‌دهند و پس از عضوگیری و تشکیل مجمع عمومی، هیئت‌مدیره اداره انجمن به دست می‌گیرد.

امیرزاده در پایان گفت: بخشی از تبلیغات انجمن سینماگران هرمزگان برای عضوگیری در انجمن سینمای جوان انجام می‌شود و این دو انجمن فاصله و منافاتی با یکدیگر ندارند بلکه ما به دنبال فعالیت برای سینماگرانی هستیم که در سینمای جوان نمی‌توانند فعالیت خود را انجام دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها