اولین مجمع عمومی انجمن سینماگران استان هرمزگان برگزار شد



صبح ساحل ، هنری - صدف محمودی:اولین مجمع عمومی و دورهمی انجمن سینماگران استان هرمزگان برگزار شد که با انتخاب هئیت مدیره انجمن همراه بود.

به گزارش صبح ساحل مهرداد امیرزده از سینماگران هرمزگان و رئیس هیئت موسس این انجمن بیان کرد: انجمن سینماگران هرمزگان پس از دو سال تلاش برای به وجود آمدن و موافقت مدیران برای تاسیسش، دو ماه پیش به ثبت رسید.

هیئت موسس این انجمن عبارت است از: مهرداد امیرزاده رئیس، اصغرگردابی و مسعود میرزایی نائب رئیس . انجمن سینماگران هرمزگان با هدف تحت پوشش قرار دادن همه ی سینماگران آغاز به کار کرده از پیر تا جوان را شامل می شود و در همین  راستا اقدام به عوض گیری کرد و در تاریخ  11آذر اولین مجمع عمومی آن برگزار شد که در این گردهمایی 49 عضو حضور داشتند. 

هئیت مدیره آن متشکل از مهرداد امیرزاده اصغر گردابی، خوبیار سالاری، مصیب سالاری و محسن بختیار می باشد و امین درستکار نیز به عنوان بارزس انجمن انتخاب شد.

این انجمن طیف گسترده ای از اعضا را شامل می شود که عمادالدین عمادی با هفتاد و سه سال سن و رامین جعفری با 9 سال سن پیرترین و جوان ترین اعضا هستند.

این انجمن تمام صنوف سینمایی از کارگردانی تا نویسندگی،فیلم نامه نویسی، تهیه کنندگی، عکاسی و غیره را تحت پوشش قرار می دهد و وظایف آن آموزش، برگزاری جشنواره ها، تولید و حمایت های صنفی از اعضا، تسهیل در امر تولید را شامل می شود. امیدواریم سینماگران هرمزگان دوباره دور همدیگر جمع شوند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها