مدیر عامل این منطقه اعلام کرد:

تشریح اجرای طرح نظام پیشنهادات درمنطقه ویژه خلیج فارس



صبح ساحل ، اقتصادی - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس دستاوردهای اجرای طرح نظام پیشنهادات را در این منطقه اقتصادی تشریح کرد.

«حسن خلج طهرانی» در تشریح طرح نظام پیشنهادات که در این منطقه اقتصادی در حال اجراست، بیان داشت: بهتر است چنین بیان کنیم که اجرای این نظام از سال 1390 در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس آغاز شده بود اما پس از تحلیل های کارشناسانه این نظام از امسال احیا شده است.

وی ادامه داد: با رویه‌ها و سیاست‌های اتخاذ شده به دنبال بروز خلاقیت‌های پنهان، حفظ و توسعه‌ی دانش سازمانی، جذب و حفظ نیروی کارآمد و ارتقا آگاهی مدیران از توانایی پرسنل هستیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس تاکید کرد: در ضمن ارتقا راندمان کاری، کاهش خطرات و حوادث، بهبود عملکرد زیست محیطی، افزایش ضریب حفاظت اطلاعات و تمرین مشارکت و کارگروهی از دیگر ثمرات اجرای طرح نظام پیشنهادات است.

حسن خلج طهرانی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در پایان تصریح کرد: نتایج این فرم‌ها توسط کارگروه نظام پیشنهادات که متشکل از 11 عضو از کارشناسان و مدیران واحد های مختلف است، استخراج می شود و سپس این نتایج را دبیر نظام پیشنهادات بدون کم و کاست برای تصمیم گیری‌های آتی در اختیار مدیریت مجموعه قرار خواهد داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها