13

مهر

1403


ورزشی

01 دی 1397 08:08 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی: يازدهمين دوره مسابقات فوتسال كارگرى قهرمانى كشور ( ايميدرو) با عنوان نايب‌قهرمانى تيم فولاد هرمزگان به پايان رسيد . 

 در مرحله نهايى اين رقابت ها تيم فولاد هرمزگان برابر فولاد سپاهان اصفهان با نتيجه سنگين 6 بر صفر مغلوب شد و به‌عنوان نايب قهرمانى دست يافت .

در آخرین باز های  مرحله دوم یازدهمین دوره مسابقات ایمیدرو و از  گروه دوم تیم فولاد مبارکه اصفهان با برتری 8 بر صفر مقابل تهیه و تولید مواد معدنی و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم صنایع مس ایران بار یگر همچون سال گذشته راهی دیدار نهایی شد و تیم صنایع مس ایران با برتری 11 بر 9 مقابل اپال پارسیان سنگان راهی دیدار رده بندی شد.

در گروه نخست و جایی که تیم فولاد هرمزگان بدون شکست به کار خود ادامه می داد برابر تیم فولاد اکسین با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد اما به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به منطقه ویژه لامرد راهی دیدار نهایی شد.

در دیگر دیدار این گروه تیم منطقه ویژه لامرد با نتیجه 9 بر 4 از سد فولاد میانه عبور کرد تا به دیدار رده بندی صعود کند.

در دیدار رده‌بندی تیم منطقه ویژه لامرد توانست در یک دیدار پرگل، مس کرمان الف را با نتیجه چهار بر سه شکست دهد و مقام سوم را از آن خود کند.

در دیدا  نهایی دو تیم همنام فولاد هرمزگان و فولاد مبارکه اصفهان در حضور مسوولان به مصاف هم رفتند.

در نیمه نخست این بازی و در دقایق پایانی فولاد مبارکه اصفهان بلاخره قفل دروازه فولاد هرمزگان را باز کردو با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.در نیمه دوم شاگردان حمزه‌پور در تیم فولاد هرمزگان که نمی خواستند به راحتی جام قهرمانی را از دست بدهند دست به حملات گسترده زدند اما روی یک اشتباه گل دوم را هم پذیرفتند.

نماینده هرمزگان که غافلگیر شده بود گل سوم را هم دریافت کرد. پس از این گل فولاد هرمزگان رو به پاورپلی آورد که این کار هم برایش سودی نداشت و سه گل دیگر را هم دریافت کرد تا این بازی در پایان با نتیجه شش بر صفر به سود فولاد مبارکه اصفهان به پایان برسد و جام قهرمانی را اصفهانی ها در بندرعباس بالای سر ببرند و هرمز گان نایب‌قهرمان شود.

مراسم پایانی  یازدهمین دوره مسابقات فوتسال ایمیدرو کشور  با حضور  معاون منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ایمیدرو کشور انجام شد و جام های تیم های اول تا سوم به آن ها اهدا شد.

دیدار فینال یک تماشاگر ویژه هم داشت و  ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشور که برای برگزاری کلاس مربیگری فوتسال به بندرعباس آمده است از نزدیک این دیدار را تماشا کرد.

یازدهمین دوره مسابقات فوتسال ایمیدرو کشور با حضور 18 تیم  به مدت 9 روز به میزبانی شرکت فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

مدیر منابع انسانی و امور پشتیبانی ایمیدرو:

هدف اصلی از برگزاری  مسابقات  ایجاد یک 

فضای فرهنگی و ورزشی بین کارکنان و

ترویج صمیمیت و دوستی است

مدیر منابع انسانی و امور پشتیبانی ایمیدرو در حاشیه این مسابقات گفت: مساعدت و حمایت‌های فراوان روسای هیات عاملان ایمیدرو و مدیران ارشد ایمیدرو و مدیرعاملان شرکت های تابعه در جهت برگزاری این گونه مسابقات ورزشی، باوجود مشغله فراوان، موجب دلگرمی کمیته اجرایی، سرپرستان و بازیکنان است.

مهدی صالحی بیان کرد: این امر، نگاه مثبت مسئولان ایمیدرو و شرکت های تابعه نسبت به لزوم توسعه ورزش کارکنان و شادابی محیط کاری را نشان می‌دهد و قطعا تداوم چنین برنامه‌هایی به افزایش بهره‌وری نیروها کمک خواهد کرد.

سرپرست منابع انسانی و امور پشتیبانی ایمیدرو اضافه کرد: شور و نشاط این مسابقات موجب تحول در زندگی و شور و نشاط می‌شود. 

صالحی هدف از برگزاری اين مسابقات ارتقای سطح سلامت ترغيب و تشويق هرچه بيشتر کارکنان جهت پرداختن به امور ورزش در زندگی شخصی و فردی دانست و عنوان کرد: اين اقدام بر بهبودی و تحقق اهداف شرکت تاثير مستقيم دارد، در ادامه از حمايت مديريت عالی شرکت فولاد هرمزگان در برگزاری منظم این مسابقات تشکر کرد.

وی همچنین تقویت روحیه پهلوانی و منش انسانیت را مهمتر از قهرمانی دانست و عنوان کرد: امیدواریم در برگزاری این مسابقات بتوانیم به این هدف مهم برسیم.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان هدف اصلی از برگزاری این مسابقات را ایجاد یک فضای فرهنگی و ورزشی بین کارکنان و ترویج صمیمیت و دوستی دانست و عنوان کرد: برد و باخت زیاد مطرح نیست، نزدیکی واحدها با یکدیگر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کارکنان مهمترین هدف است. 

زنگنه در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان واحدهای تابعه ایمیدرو گفت: این که چنین جمعیتی را که متشکل از قشرها و سنین متفاوت هستند در این مسابقات در کنار هم مشاهده می کنیم، واقعا  شگفت انگیز است.

وی با بیان این که فولاد هرمزگان با توجه به مسئوليت های اجتماعی خود همواره از ورزش حمايت های لازم را انجام داده است، اضافه کرد: باید به دنبال برنامه هایی باشیم که کارکنان را بیشتر با اخلاق، رفتار و منش پهلوانی آشنا کنیم.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان اظهار کرد: پرداختن صِرف به فعالیت‌های تولیدی بدون در نظر گرفتن امور فرهنگی و ورزشی و خانوادگی موفقیت قابل توجهی در پی ندارد و اگر هم در مقطعی رشدی باشد، این موفقیت پایدار نخواهد بود.

 رئیس برگزاری مسابقات ورزشی ایمیدرو و شرکت های تابعه با بیان این که نه تنها کارگران زحمتکش نیازمند ورزش هستند بلکه کارفرمایان نیز نیازمند ورزش و فعالیت می‌باشند اظهار کرد: یک جامعه سالم، از لحاظ روحی و روانی، فعالتر، پویاتر و شادابتر است  و در تصمیم گیری ها بهتر عمل می کند، یک نیروی کار سالم درک متقابلی از هم داشته و بهره وری بالاتری دارند. 

محسن آذرمهر ادامه داد: با گسترش صنعت در کشور، توسعه ورزش در واحدهای صنعتی، تولیدی و کارگری، امریناگزیر و عاملی کاربردی و موثر در زمینه تامین سلامت کارگران و افزایش بهره وری نیروهای انسانی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی کارگری در ایجاد امید به زندگی و نشاط و سلامت کارگران نقش اساسی ایفا می کند.

 آذرمهر در پایان میزبانی شرکت فولاد هرمزگان در این مسابقات بسیار مطلوب دانست و عنوان کرد: این میزبانی بهترین میزبانی یازده دوره اخیر مسابقات فوتسال کارکنان ایمیدرو و شرکت های تابعه بوده است. 

دیدگاه ها (0)
img