نیروهای مسلح در هرمزگان باید ماموریت های مهم دفاعی را خوب انجام دهند



صبح ساحل ، سیاسی - رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح دربندرعباس گفت : در هر جایی که امریکایی‌ها حضور پیدا کردند موجب ناامنی بودند.

سردار سرلشکر محمد باقری هدف از سفر به استان هرمزگان را ارزیابی از وضعیت نیرو‌های مسلح مستقر در استان اعلام کرد و گفت: در این استان ، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع واحد‌های مختلف هوایی، دریایی و زمینی و انتظامی و مرزبانی حضور دارند که در این سفر از نزدیک با آن‌ها دیدار می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح در هرمزگان به لحاظ قرار گرفتن در کنارخلیج فارس و تنگه هرمز باید ماموریت‌های مهم دفاعی را به بهترین وجه انجام دهند.

سردار سرلشکر محمد باقری گفت: خروج امریکا از سوریه عقب نشینی خفت بار از کشوری است که بدون اجازه و بدون رضایت مردم و دولت قانونی در آن حضور پیدا کرده بودند.

وی افزود: این خروج اهمیتی برای ماموریت‌های دفاعی و امنیت منطقه ندارد و در هر جایی که امریکایی‌ها حضور پیدا کردند موجب ناامنی بودند و حتماً ترک منطقه سوریه و سایر قسمت‌های منطقه موجب ارتقای امنیت و آرامش منطقه خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: در خلیج فارس هم به همین صورت هست و خود کشور‌های منطقه امینت آن را تامین می‌کنند و حضور امریکا در منطقه چیزی جز ناامنی برای منطقه ندارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها