سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس خبر داد

گلریزان آزادی زنان زندانی دارای جرایم غیر عمد



گلریزان آزادی زنان زندانی دارای جرایم غیر عمد برگزار می شود.

به مناسبت گرامیداشت ولادت پرخیرو سرور بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س)، روزمادر و هفته بزرگداشت مقام زن،اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس برنامه های مختلفی را برای زنان تحت پوشش این اداره و جشن‌های با شکوه تدارک دیده است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در سخنانی به مقام زن در اسلام و جایگاه حضرت فاطمه (س) در اسلام توجه کرده و گفت:ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) می‌توان به دیدگاه ایشان در همسرداری و تکریم خانواده، تربیت صحیح فرزندان، ولایت مداری و حمایت همه جانبه آن حضرت از مقام والای ولایت اشاره کرد و همچنین احادیث گهربار و کلمات قصار این بانوی بزرگوار همه و همه نشان از بالندگی روحی و معنوی غیرقابل وصف ایشان دارد.هادی مرادی با بیان اینکه حدود هزارو 809 نفر  زنان آسیب پذیر  و یا سرپرست خانواده تحت حمایت این اداره هستند گفت: دفتر امور زنان و خانواده اداره بهزیستی شهرستان افراد تحت تکفل که دارای مشکلات و معضلات عاطفی ، اقتصادی، فرهنگی و...هستند  خدمات حمایتی، اجتماعی ارائه می دهد.

 

وی تامین بیمه خانواده ، سواد آموزی،   خود اشتغالی و... را از وظایف دفتر زنان و خانواده دانست و شرایط عضو شدن در این مجموعه را  افرادی ذکر کرد که دارای حداقل حقوق  دستمزد استخدام کشوری ، زنان و دختران دارای محکومیت ، از کارافتادگی ،سرپرست خانواده ، ایرانی بودن یا پذیرفتن تابعیت جمهوری اسلامی ، عدم برخورداری از حقوق بازنشستگی و... عدم اشتغال پایدار دانست. 

 برپایی بازارچه خیریه به نفع زنان  زندانیان 

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در ادامه  با بیان اینکه برنامه های این اداره در طول این هفته برگزار می شود از بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی در طول هفته با حضور مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی و مدیران،برپایی نمایشگاه و دستاوردهای کارآفرینی ،برگزاری مسابقات ورزشی بانوان شاغل ، برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت زندگی ، کارگاه آموزش فرزند پروری ، برگزاری جشنواره قصه گویی در کتابخانه فردوس ذکر نمود. مرادی به  مراسم گلریزان آزادسازی  زنان زندانی دارای جرائم غیر عمد با همیاری و مشارکت امور بانوان اشاره کرد و گفت:

در این هفته بازارچه خیریه برپا می شود  که محصولات به نفع زندانیان زن به فروش می رسد .

وی مراسم ازدواج زوجهای تحت پوشش بهزیستی،عیادت از کودکان سرطانی ، مراسم تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم ، ارائه خدمات رایگان به زنان،کارگاه آموزشی کسب و کار ،افتتاح صندوق خرد در فین، سیاهو و قلعه قاضی، مشاوره ژنتیک پیش از ازدواج ،غربالگیری بینایی  3 تا 6 سال و...  درچند روز آینده از اهم برنامه های این روز  بزرگ اعلام کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها