لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به ایستگاه بیست و دوم رسید؛

پیروزی شهرداری بندرعباس بعد از هفته‌ها ناکامی



 

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس ، پس از هفته ها موفق شد سه امتیاز کامل بگیرد.

شاگردان آرش برهانی در تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با برتر ی مقابل تیم شهدای بابلسر علاوه بر جبران شکست دو بر یک در بازی رفت مقابل این تیم، پس از هفته ها نا کامی به سه امتیاز دست یافت تا دوباره به وضعیت خودش در جدول رده بندی سرو سامان دهد.

در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ دسته دو م فوتبال باشگاه‌های کشور  تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس با تک گل وحید جعفری برابر تیم شهدای بابلسر پیروز شد. 

شهرداری بند رعباس با این پیروزی بعد از شش هفته ناکامی طعم برد را چشید و با کسب ۲۹ امتیاز و قرار گرفتن در مکان پنجم جدول امیدوار به صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور شد. در سایر دیدارهای این هفته  و در بازهای گروه دوم، مس شهربابک و  نفت و گاز گچساران  با نتیجه یک- یک به کار خود پایان دادند. 

خیبر خرم آباد از تیم تیم صدرنشین  آرمان گهرسیرجان  یک امتیاز گرفت. این بازی هم یک- یک مساوی شد.

پاس همدان  دو بریک  نفت امیدیه را شکست داد.  بعثت کرمانشاه  در خانه مقابل  نیروی زمینی تهران  سه بریک شکست خورد. استقلال رامشیر  با دو گل  پرسپولیس گناوه را برد. در پایان هفته بیست ودوم در گروه دوم تیم آرمان گهر سیرجان با 35 امتیاز صدرنشین است. 

نیروی زمینی تهران با 33 امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است. پاس همدان با 33 امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان سوم ایستاده است.

نفت و گاز گجساران با تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداری بندرعباس با 29 امتیاز  در مکان چهارم ،شهرداری بندرعباس با 29 امتیاز پنجم، نفت امیدیه با 28 امتیاز در جای ششم و بعثت کرمانشاه با 27 امتیاز در مکان هفتم قرار دارد.  

مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور پس از کنار گذاشته شدن تیم‌های صبای قم و راه آهن تهران با شرکت ۲۶ تیم در دو گروه سیزده تیمی در حال برگزاری است. 

نماینده بندرعباس در گروه دوم با تیم‌های استقلال رامشیر، آرمان گهر سیرجان، مس  شهر بابک، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، نفت و گاز گچساران و پرسپولیس گناوه هم گروه است. 

در گروه الف نیز تیم‌های داماش گیلان، اتحاد کامیاران، چوکا تالش، شهرداری بم، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، مقاومت تهران، سردار بوکان، ایرانجوان بوشهر و خوشه طلایی ساوه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند. 

تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

ضمن این که دو تیم انتهای جدولی هر گروه به رقابت‌های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها