جلسه هیات ورزش های رزمی شهرستان رودان برگزار شد




 جلسه هیات ورزش های رزمی شهرستان رودان با حضور سهراب زاده رئیس هیات ورزش های رزمی استان برگزار شد.


جلسه هیات ورزش های رزمی شهرستان رودان با حضور سهراب زاده رئیس هیات ورزش های رزمی استان، ترمه باف دبیر هیات ورزش های رزمی استان، زارعی رئیس هیات ورزش های رزمی شهرستان رودان و نمایندگان سبک های تحت پوشش در دو بخش آقایان و بانوان در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید جعفری برگزار شد.


در ابتدا این جلسه مسئولین و مربیان هیات ورزش های رزمی شهرستان در مورد مشکلات موجود این رشته ورزشی و چگونگی برنامه ریزی برای پیشرفت ورزش‌های رزمی شهرستان رودان اظهار نظر کردند.

در ادامه سهراب زاده رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان بیان  داشت:  با سوابق خوبی که از این رشته ورزشی در شهرستان رودان سراغ داریم انتظار می رود با تعامل و همکاری بین مربیان و رئیس هیات به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم. 

وی قول داد همکاری لازم جهت بازدید مدیرکل در سال جدید بابت بازدید و تجهیز سالن برای ورزشکاران هیات ورزش های رزمی شهرستان رودان داشته باشد.


در پایان سهراب زاده ضمن تشکر و قدردانی از محمدحسن رافتی سرپرست اداره ورزش و جوانان و زارعی رئیس هیات ورزش های رزمی شهرستان ، به همراه اعضا این جلسه از محل تمرین این رشته  در سالن حجاب و شهد  بازدید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها