طرح برخورد با متخلفان حوزه درمان اجرا شد:

پلمپ ۱۵کلینیک غیر مجاز زیبایی در بندرعباس



رئیس سازمان نظام پزشکی بندرعباس از اجرای طرح برخورد با متخلفان حوزه درمان خبر داد و گفت: طی هفته  گذشته 15 کلینیک غیرمجاز زیبایی در شهر بندرعباس پلمپ شدند.

به گزارش صبح ساحل، حسین کرم پور، رئیس سازمان نظام پزشکی بندرعباس در این خصوص گفت: طی هفته گذشته و در طرح برخورد قانونی با مراکز غیرمجاز مداخله‌گر در درمان، ۱۵ مرکز تحت عنوان‌های کلینیک زیبایی در بندرعباس فعالیت می‌کردند که بنا به درخواست سازمان نظام پزشکی بندرعباس و نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و طبق دستور مقام قضایی مهر و موم شدند.

کرم پور، تخلفات این مراکز را تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی از سوی افراد غیرپزشک و فاقد صلاحیت، انجام اعمال غیرمجاز و خارج از صلاحیت مطب، درج تبلیغات خلاف واقع در فضای مجازی و تابلو، عدم اخذ مجوزهای لازم از سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی ازجمله موارد تخلفات این مراکز است. وی با اشاره به پی گیری دادستان بندرعباس در برخورد با سودجویان متخلف حوزه درمان ادامه داد: با توجه به پرونده‌های متعدد شکایت شهروندان از عوارض ایجادشده در این‌گونه مراکز و مراکز مشابه که موجب به خطر افتادن سلامت و بعضاً نقص عضو شده، دادستان بندرعباس به پیگیری و برخورد قاطعانه با سودجویان متخلف عرصه درمان و ضایع کنندگان حقوق شهروندان در این زمینه اصرار داشته و همواره با سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم رادارند. به گفته رئیس سازمان نظام پزشکی بندرعباس این روند برخورد قانونی در راستای پاسداشت حقوق مردم قاطعانه ادامه خواهد یافت و نتایج آن به‌صورت مستمر به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها