برگزاری سلسله جشن‌های گرامیداشت اعیاد شعبانیه در بندرعباس



رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: هم‌زمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه سلسله جشن‌های گرامیداشت این ایام مبارک در محلات مختلف بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، الیاس محسنی بیان کرد: نیمه شعبان به برکت میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) از خجسته‌ترین و پربرکت‌ترین اعیاد مسلمانان و عید خجسته‌ای است که در باور منتظران شوق دیدار موعود را تداعی می‌کند.

وی افزود: اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری، در انتظار یگانه منجی خود است و انسانیت، ظهور پرچمدار حکومتی فراگیر و عدالت‌گستر را به انتظار نشسته، بر ماست که در عصر غیبت، زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حق‌تعالی ظهورش را طلب نماییم.

محسنی ادامه داد: برگزاری ویژه‌برنامه‌های اعیاد شعبانیه در تقویت و ترویج هویت و باورهای دینی و ملی، افزایش نشاط اجتماعی با بهره‌‌گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی امری بدیهی به شمار می‌رود.

وی ابراز کرد: از همین رو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس هم‌زمان با طلیعه ماه شعبان سلسله جشن‌های گرامیداشت این ایام را با اجرای برنامه‌های مفرح در محلات مختلف بندرعباس برگزار کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: سلسله جشن‌های گرامیداشت اعیاد شعبانیه در محلات کوی آیت‌الله غفاری، کوی نیایش، حوزه علمیه برادران بندرعباس و جشن ویژه کارکنان شهرداری بندرعباس برگزار شد.

محسنی تصریح کرد: همچنین هم‌زمان با فرارسیدن میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) جشن‌های گرامیداشت نیمه شعبان در کوی خلیج‌فارس، محلات پشت شهر، شیر سوم و شهرک طلاییه فاز دوم برگزار شد.

وی با بیان اینکه آذین‌بندی و اکران تابلوهایی با مضمون این ایام در جهت گرامیداشت هرچه شایسته‌تر اعیاد شعبانیه در بندرعباس صورت گرفته است، گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با دیگر هیئت‌ها و مساجد نیز در برگزاری جشن‌ها در محلات و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف شهر همکاری داشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها