12

مهر

1403


اجتماعی

13 تیر 1398 08:28 0 کامنت

استاندار هرمزگان با بیان اینکه توسعه مناطق محروم از اولویت های مهم دولت است، گفت: بنیاد مستضعفان نیز در همین راستا به کمک دولت آمده تا در کنار هم برای رفع مشکلات گام‌های اساسی برداریم.

به گزارش صبح ساحل فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم روستای پور دهستان کوهشای بخش احمدی شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: با مشارکت و کمک به یکدیگر قادر خواهیم بود، بسیاری از محرومیت ها و مشکلات را رفع کنیم.

وی ادامه داد: رفع محرومیت در برخی مناطق این استان با تلاش و همدلی امکانپذیر است و در این راستا تعامل مسئولان دستگاه های اجرایی ضروری می باشد.

 

استاندار هرمزگان گفت: در شرایط امروز با هم افزایی، همدلی و مشارکت مردم، توانمندی و منابع جدیدی در راستای انجام حرکت های بزرگ به وجود می‌آید.

همتی تصریح کرد: بخش احمدی و دهستان کوهشای احمدی از استعدادهای بسیاری برخوردار است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این منطقه به سطح مناسبی از رونق و توسعه برسد.

وی تاکید کرد: باید استعدادها و توانمندی‌های موجود در مناطق مختلف هرمزگان شناسایی شده و در جهت آبادانی و پیشرفت، رفع محرومیت و توسعه اشتغال از آنان حمایت کنیم.

 

شهرستان حاجی آباد در ۱۷۰ کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و روستای کوهشاه احمدی از توابع این شهرستان و از نقاط محروم و کمتر برخوردار این استان است.

دیدگاه ها (0)
img