رئیس هیات ورزش های همگانی خبر داد

اجرا طرح ملی تابستان با ورزش در هرمزگان



کیانونش جهانبخش در دیدار با امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از اجرای شدن  طرح ملی تابستان با ورزش توسط هیات ورزشهای همگانی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل در این دیدار  بر نقش این هیات در طرح ملی تابستان با ورزش و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تاکید شد.

کیانوش جهانبخش در این جلسه آمادگی هیات ورزش های همگانی استان برای ایجاد پایگاه های ورزشی جدید برای حضور پررنگ تر و موثر تر مردم در فعالیت های بدنی را اعلام کردند.

وی ضمن تقدیر از حمایت های استاندار و مدیر کل ورزش در حمایت از ورزش های همگانی، ایجاد شور و نشاط و فعالیت های بدنی در بین خانواده ها را وظیفه این هیات برشمرد و گفت: قطعا با حمایت های صورت گرفته به دنبال ایجاد پایگاه های جدید هستیم تا بتوانیم دسترسی خانواده ها را به این پایگاه های ورزشی راحت تر و آسان تر نماییم.

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان نیز با اعلام این که برای ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها این آمادگی را داریم تا هر کجا لازم باشد حمایت های مالی و معنوی خود را از هیات انجام دهیم خاطرنشان کرد: این هیات هر ساله برنامه های بسیار خوبی در این زمینه اجرا کرده است و قطعا در تابستان امسال نیز این برنامه ها بهتر از گذشته اجرا خواهد شد.

محمودرضا امیاری ادامه داد: باید شرایطی را فراهم کنیم که خانواده ها با آرامش و اطمینان در پایگاه های ورزشی هیات همگانی حضور یابند و این حضور باعث تداوم فعالیت های بدنی آنان گردد.

وی تصریح کرد: به دلیل کم تحرکی جامعه باید برنامه های متنوع و شادی را اجرا کنیم تا جوانان و نوجوانان و خانواده ها با رغبت و میل بیشتری در طرح تابستانه ورزش حضور یابند .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها