توزیع 3 میلیون لیتر مواد نفتی در رودان



رئیس اداره تعاون روستایی رودان از توزیع بیش از 3میلیون لیترانواع مواد نفتی توسط شبکه تعاونی روستایی شهرستان رودان خبر داد.

  به گزارش صبح ساحل، محمد زبریا با تشریح فعالیت های بازرگانی این اداره در 3 ماهه اول سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 3 میلیون و 934 هزار لیتر انواع مواد سوختی به ارزش 9 میلیارد و 449 میلیون ریال خریداری و بین کشاورزان منطقه توزیع شد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان رودان با تاکید بر اینکه یکی از وظایف شبکه تعاونی‌های روستایی، توزیع مواد سوختی و ارائه خدمات مناسب به روستائیان و کشاورزان است، عنوان کرد: در این راستا این اداره با 13 فروشندگی مواد سوختی در روستاهای شهرستان، عاملیت توزیع مواد سوختی را برعهده دارد.

زبریا، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کنندگان روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد و افزود: شبکه تعاون روستایی با گستردگی قابل توجه در سطح شهرستان سبب شتاب بخشیدن به خدمت‌رسانی در سطح روستاها می‌شود.

وی توزیع بیش از 1هزار و 400 تن آرد روستایی و 200 تن کود شیمیایی از دیگر فعالیت های شبکه تعاونی روستایی شهرستان رودان دانست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها