بازی هرمزگانی "لبه ترس" در استانداردهای جهانی رونمایی شد



مدیر تیم بازی‌سازی مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج‌فارس در مراسم رونمایی از بازی لبه ترس گفت: این بازی سه‌بعدی موبایلی، اولین بازی از هرمزگان است که می‌توان گفت از بسیاری نمونه‌های خارجی حرفه‌ای‌تر است.

افشین انصاری در مراسم رونمایی از بازی لبه ترس اظهار کرد: کار تولید بازی موبایلی لبه ترس توسط یک تیم سه نفره و در مدت ده ماه انجام شد.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم کسانی که دوست دارند لذت ترسیدن را در محیطی امن تجربه کنند حتماً لبه ترس را امتحان کنند.

وی اضافه کرد: این بازی درعین‌حال که گرافیک جذاب و متفاوتی را ارائه می‌دهد طوری بهینه‌سازی شده است که روی گوشی‌های با توانایی متوسط نیز قابل‌استفاده باشد.

افشین انصاری گفت: این بازی موبایلی در ژانر وحشت و به سبک شوتینگ طراحی شده و در بعضی قسمت‌ها توانایی حل مسئله بازی‌کننده به چالش کشیده می‌شود.

این برنامه‌نویس جوان افزود: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای رده سنی مثبت ۱۵ را برای این بازی در نظر گرفته است.

وی در خصوص ماجرای بازی گفت: در این بازی با وضعیتی مواجه هستیم که کل زمین از زامبی پر شده است  و عده‌ای در کمپ نجات‌یافتگان ایران در پی کشف علت تبدیل شدن انسان‌ها به زامبی هستند؛ آن‌ها فردی به نام فرید را به دانشگاهی در انگلستان می‌فرستند تا پرونده‌هایی را در این خصوص پیدا کند.

مدیر تیم بازی‌سازی مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج‌فارس گفت: آقایان محمدامین علی مرادی و محسن دهقانی با جلوه‌های ویژه و مدل‌سازی‌های سه‌بعدی در افزایش کیفیت بصری بازی نقش بسزایی داشتند.

وی افزود: همچنین لازم می‌دانم از استاد جواد انصاری و محسن عباسی به‌واسطه شکل‌دهی سناریو و بازی‌نامه و همچنین آقای احسان سوری که کار صدابرداری کار را به عهده داشتند تشکر کنم.

انصاری گفت: همچنین از آقای کوزه‌گر مدیریت مجتمع که از ابتدای پروژه تا انتها در موضوعات مختلف محتوایی و فنی حمایت و راهبری کردند تشکر می‌کنم؛ طراحی پوستر نیز توسط مهران پندار انجام شده است.

انصاری در پایان گفت: علاقه‌مندان برای دریافت این بازی کافی است در محیط کافه بازار لبه ترس را جستجو و یا به آدرس
http://cafebazaar.ir/app/?id=com.AAGames.Edge_of_Fear&ref=share مراجعه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها