بهره برداری ۱۵ طرح دریایی - بندری هرمزگان درهفته دولت



به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح‌های قابل افتتاح با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و از محل وجوه و مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی تامین اعتبار شده است.

 

الله مراد عفیفی پور افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها ۴۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

وی بیان داشت: این طرح‌ها شامل بهره برداری از ۲ شرکت مخازن نگه‌داری فرآورده‌های نفتی، بهره برداری از ۲ پایانه لجستیک کالا و کانتینر و پایانه ترانزیتی و صادراتی، بهره برداری از سایبان بندرگاه جزیره هرمز و بهره برداری از چندین فروند اسکله‌های گردشگری و رمپ فلزی چند منظوره در استان است.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: آنچه همواره باعث مباهات جامعه دریایی و بندری استان بوده، نام شهیدان رجایی و باهنر است که بر تارک بندر بزرگ و استراتژی در این استان می‌درخشد و این امر وظیفه ومسوولیت‌های کارگزاران نظام را در امر خدمت در این جبهه بزرگ اقتصادی دوچندان می‌کند.

 

عفیفی پور گفت: شهیدان رجایی و باهنر، انسان‌های مکتبی و انقلابی بودند که تا ابد در وجدان امت اسلامی زنده و جاوید هستند.

استان هرمزگان دارای ۳۲ بندر فعال است که به اسکله‌های تجاری و صیادی برای تخلیه و بارگیری کالا و جابه‌جایی مسافر معروف هستند.

  
بندر شهید رجایی، شهید باهنر، شهید حقانی، بندرلنگه، آفتاب، چارک، کیش، قشم، تیاب، کلاهی، کرگان، جاسک و سیریک مهم‌ترین بنادر هرمزگان هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها