رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

افتتاح ۳۲ پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در هفته دولت



رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۳۲ پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در هفته دولت خبر داد.

به گزارش صبح ساحل خلیل قاسمی  اظهار کرد: در هفته دولت ۲۳ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از سه هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال و  اشتغال یک هزار و ۴۸۱ نفر افتتاح می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این هفته آغاز عملیات اجرایی ۶  پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و ۹۹۴ میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال ۱۵۹ نفر به زمین زده خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با پیگیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یک واحد صنعتی با سرمایه بیش از شش میلیارد ریال احیاء شد که زمینه اشتغال ۷ نفر به‌صورت مستقیم  مهیا شده است.

قاسمی از مسئولیت‌های اجتماعی واحدهای صنعتی سخن گفت و اظهار کرد:  واحد صنعتی معماران تجارت آفتاب با سرمایه ۱۷۰ میلیارد ریال در طرح مسئولیت‌های اجتماعی استان شرکت کرده و در هفته دولت یک مدرسه در شهرستان میناب افتتاح و  عملیات اجرایی یک مدرسه در اولین روز از هفته دولت در بندرعباس آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل پروژه‌های صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان که  هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد، ۳۲ مورد  با سرمایه‌گذاری بیش از پنج هزار و ۳۳۸ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم بیش از یک هزار و ۶۴۷ نفر خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها