مدیرعامل جدید انجمن سینماگران هرمزگان:

به دنبال برگزاری جشنواره سینمایی در سراسر هرمزگان هستیم



با استعفای "مهرداد امیرزاده" از سمت مدیرعاملی انجمن سینماگران هرمزگان، بر اساس تصمیم هیات مدیره این انجمن "مصیب داوری" به‌عنوان مدیرعامل جدید و "اصغر گردابی" به‌عنوان رئیس جدید هیات مدیره انتخاب شدند.

به گزارش صبح ساحل مدیرعامل جدید انجمن سینماگران هرمزگان  افزود: جا دارد از زحمات مهرداد امیرزاده در طول این مدت تقدیر و تشکر کنم و با توجه به استعفایش و با لطف سایر اعضا این وظیفه خطیر را قبول کردم تا بتوانم قدمی برای رشد جامعه فیلم‌سازی استان هرمزگان بردارم.

مصیب داوری با بیان اینکه به‌طور حتم تا پایان سال جاری دو جشنواره در شهرستان‌های هرمزگان برگزار خواهیم کرد، اضافه کرد: در تلاشیم با رایزنی‌های صورت گرفته، مکانی به‌عنوان دفتر انجمن سینماگران استان هرمزگان تعلق بگیرد تا روال امور با نظم بهتری پیش برود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از پنج فیلم‌ساز فیلم اولی از دیگر اهدافم در این انجمن است، خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان فیلم اولی باید فیلم‌نامه خود را به انجمن تحویل و هیات ‌مدیره به انتخاب آثار برتر جهت حمایت می‌پردازد.

داوری برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌ها سینمایی به‌ویژه در شهرستان‌های هرمزگان را از دیگر اقدامات اولویت‌دار دانست.

مدیرعامل جدید انجمن سینماگران هرمزگان در پایان استعدادیابی در رده کودکان و نوجوانان در عرصه فیلم‌سازی را از برنامه‌های مهمش ذکر کرد و افزود: در این مسیر باید ارتباط خود را با اداره کل آموزش‌وپرورش افزایش دهیم تا از این ظرفیت عظیم استعدادها بهره بیشتری ببریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها