آخر هفته شاد با صبح ساحل

تور آموزشی آشنایی فرزندان پرسنل صبح ساحل با مشاغل والدین


نویسنده: سامیه طهورنیان

صبح ساحل به‌منظور آشنایی بیشتر فرزندان کارکنان  و آشنایان صبح ساحل اقدام به برگزاری تور آشنایی فرزند با مشاغل والدین کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، در این تور 4 ساعته که از قبل با برنامه‌ریزی صبحانه دست جمعی کودکان و نقاشی و معرفی کودکان به یکدیگر صورت گرفت، کودکان با فضای کار و محیط ساختمان آشنا شدند .

سپس  بعد از صرف صبحانه و تحویل نقاشی‌ها،  رنگ‌آمیزی‌ها و نقاشی‌های کودکان مورد بازبینی و روا نشناسی رنگ‌ها توسط کارشناس قرار گرفت .

و سپس نویسنده کودک و نوجوان و منتقد کتاب کودکان، امیرحسین والا برای کودکان شاهنامه‌خوانی کرد که به دلیل جذابیت موضوع  و نحوه بیان متفاوت  شاهنامه‌خوانی مورد استقبال کودکان قرار گرفت .

سپس کودکان و نونهالان به هر بخش از طبقه اول و دوم و سوم برده شدند و با تمامی بخش‌ها که توسط خود کارکنان  توضیح داده می‌شد با مشاغل آشنا می‌شدند .

سپس در انتها به‌تمامی سؤالات کودکان در رابطه با شغل والدینشان توضیحاتی داده شد که در انتها هدایایی به کودکان به‌رسم یادبود و خاطره‌ای ماندگار اهدا شد .

 

همواره کودکان این سؤال را پدر و مادرهایشان می‌پرسند که شغل شما چیست و یا اینکه محل کار والدین خود را به‌درستی تصور نکند اما حضور در محل کار آن‌ها و آشنایی کامل با تمام سیستم و بخش‌ها و محیط  باعث می‌شود که خود را نیز عضوی از مجموعه بدانند و در ادامه شغل روزنامه‌نگاری و رسانه‌ای یکی از مشاغل جذاب برای کودکان است، آشنایی فرزندان و کودکان با این دست از حرفه ها  می تواند چالش ها و جذابیت ها آن را بیشتر و بهتر نشان دهد .

 

 

 در ادامه برخی از تصاویر تور کودکان صبح ساحل

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها