یک هرمزگانی رتبه نخست رقابت‌های قرآن کریم کشوری را کسب کرد



علی محبی پور از بندر لنگه رتبه نخست رشته حفظ ۲۰جزء چهل و دومین دوره رقابت‌های قرآن کریم کشور را کسب کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان روز چهارشنبه اظهار داشت: با پایان یافتن رقابت‌های رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۱۰ جزء و ۲۰ جزء چهل و دومین دوره رقابت‌های قرآن کریم، نفرهای برتر این بخش‌ها معرفی شدند.

حجت‌الاسلام حسین مهدیان یادآور شد: ۶ برگزیده مرحله استانی رقابت‌های قرآن کریم هرمزگان، با اعزام به استان اصفهان در مرحله کشوری چهل و دومین دوره رقابت‌های قرآن کریم شرکت کرده اند که شامل علی محبی پور در بخش حفظ ۲۰ جزء برادران، سعیده ماهرو در بخش ۲۰ جزء خواهران، صدیقه پردل در رشته ترتیل، اعظم محمدی در حفظ کل، شرمین خان محمدی در رشته حفظ ۱۰ جزء و صغری سادات هاشمی در رشته قرائت هستند.

 

وی یاد آور شد: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقه قرآن کریم استان هرمزگان مرداد ماه امسال با حضور ۲۴۰ نفر در بخش آوایی و ۳۰ نفر در بخش معارفی برگزار شد.

وی بیان داشت: همان‌گونه که از چهره های ورزشی یاد و تجلیل می‌شود، باید از چهره های قرآنی را ارج نهاده و جایگاه آنان را در جامعه نهادینه کرد و جوانان و نوجوانان را به سمت قرآن و فرهنگ قرآنی سوق داد.

 

چهل و دومین دوره مسابقه ملی قرآن کریم بخش مردان ششم ماه مهر در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه آغاز شد و ٢١۶ نفر مرد با یکدیگر در رشته‌های یادشده رقابت کردند، بخش خواهران این مسابقه نیز از نوزدهم ماه مهر در اصفهان آغاز می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها