اعمی راهی دبی شد؛سلحشور سرپرست هلال‌احمر هرمزگان شد



رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر با بیان اینکه توجه به آمادگی برای مقابله با سوانح بسیار مهم است، تصریح کرد: امیدوارم هیچ‌گاه حادثه‌ای در هرمزگان نداشته باشیم اما آمادگی خود را برای توانمندتر کردن جمعیت بالا ببریم.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا، مرتضی سلیمی در آئین تکریم از خدمات مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان، اظهار کرد: استان هرمزگان قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و یکی از فعال‌ترین جمعیت‌ها در سراسر کشور است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: بنده معتقدم آقای اعمی، نان دلش را می‌خورد، وی یکی از باسابقه‌ترین مدیرعاملان جمعیت هلال‌احمر است و به بیمارستان هلال‌احمر دبی منتقل می‌شود و امیدوارم در آنجا نیز بدرخشد.

وی عنوان کرد: آقای سلحشور نیز نیروی جوان، خوش‌فکر و باانگیزه است، که امیدوارم با کمک همکاران و معاونین جمعیت بتواند فرصت خدمت را داشته باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد اخلاق‌مداری و احترام به همکاران، امدادگران و داوطلبین در مجموعه است.

سلیمی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر هرمزگان تا به امروز جمعیتی اخلاق مدار بوده و امیدوارم ازاین‌پس نیز این روند ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید با نماینده عالی دولت در استان، نمایندگان مجلس و خبرنگاران ارتباط خوبی برقرار شود تا تأثیرگذاری و خدمت بیشتری به مردم و استان صورت بگیرد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: توجه ویژه به جوانان بسیار مهم است، تفاوت و تبعیض نگاهی به هیچ بخشی نباید وجود داشته باشد، باید نگاه عادلانه‌ای به حوزه‌های مختلف و توجه ویژه‌ای به جوانان شود.

سلیمی بیان کرد: توجه به آمادگی برای مقابله با سوانح بسیار مهم است و جز انتظارات ما از سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر هرمزگان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در کنار هم اخلاق‌مداری و صمیمیتی که از سر و روی جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان می‌بارد ادامه‌دار باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: امیدوارم هیچ‌گاه حادثه‌ای در هرمزگان نداشته باشیم اما آمادگی خود را برای توانمندتر کردن جمعیت بالا ببریم.

مدیرکل هماهنگی مجامع و امور استان‌های جمعیت هلال‌احمر نیز در این جلسه بیان کرد: باعث خرسندی ماست که مدیر هلال‌احمری ما در هرمزگان از دیدگاه همکارانش فردی شایسته است، جمعیت هلال‌احمر هرمزگان توانمند و چالاک است.

افشین یگانه با اشاره به اینکه جایگاه بالاتری برای آقای اعمی برنطین در نظر گرفته شده و برایش آرزوی موفقیت داریم، افزود: انتخابات جمعیت هلال‌احمر را داریم، آقای سلحشور باید تلاش خود را در این زمینه به کار ببندد.

وی تصریح کرد: اعتماد هلال‌احمر به آقای سلحشور را باید تعمیم دهیم تا چرخه مدیریتی در استان هرمزگان به همین روال بچرخد.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان نیز در این جلسه اظهار کرد: آنچه تا امروز محقق شده بضاعت بنده بوده و کلیه همکارانم را به خدا می‌سپارم.

علی اعمی برنطین افزود: اگر خطایی به گردن بنده است امیدوارم همکارانم بنده را ببخشند، قدردان زحمات همکارانم هستم و طلب دعای خیر دارم.

وی عنوان کرد: امیدوارم صمیمیتی که بین بنده و همکارانم در این مجموعه بود ازاین‌پس نیز با آقای سلحشور نیز به‌عنوان فرزند هلال‌احمر ادامه داشته باشد.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان بیان کرد: انتخاب آقای سلحشور به‌عنوان فرزند هلال‌احمر و هرمزگان انتخاب بسیار شایسته‌ای بود و از همه مسئولین که در این انتخاب نقش داشتند سپاسگزاری می‌کنم.

سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان نیز در این جلسه اظهار کرد: آقای اعمی استاد بنده است و در این سال‌ها جز تلاش مجدانه چیزی از وی ندیدیم.

مختار سلحشور عنوان کرد: منصب‌هایی که به لطف مدیران ارشد برای کار و خدمت دریافت می‌کنیم برشی از زندگی ماست و عمر منصب‌ها مثل عمر خود ما کوتاه است و باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم، کارکنیم و نام نیکی را از خود به‌جای بگذاریم.

وی افزود: از حسن اعتماد رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران به خودم قدردانی می‌کنم و امیدوارم به این اعتماد پای درخوری دهم، نسبت به همه مردم و داوطلبین احساس مسئولیت می‌کنم و امیدوارم در برابر این مسئولیت‌ها سربلند باشم و همکارانم بنده را در این مسیر همراهی کنند.

سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان بیان کرد: تکریم همکاران و رعایت اصول اخلاقی بسیار مهم است و باید در حین انجام‌وظیفه حرمت‌ها را نگاه داریم.

سلحشور بیان کرد: امیدوارم این توفیق را داشته باشم همچون آقای اعمی برنطین این اخلاق‌مداری را ادامه دهم و با احترام و صمیمیت در کنار همکارانم فرصت خدمت داشته باشم.

 در پایان این مراسم از خدمات علی اعمی برنطین، مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان تجلیل و مختار سلحشور به‌عنوان سرپرست جدید این مجموعه معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها