نمایش گودو



به گزارش صبح ساحل، نمایش "گودو" به کارگردانی ابوالقاسم احدیان و نویسندگی جعفر قاسمی که نماینده میناب در این دوره از جشنواره تئاتر هرمزگان بود در دومین روز ازاین جشنواره در پلاتو آفتاب به اجرا درآمد.

گودو به معنای نجات بخش است و در خلاصه نمایش آمده است که دوجنگجو در مکانی نامعلوم به یکدیگر می‌رسند و درگیری بین این دونفر صورت می‌پذیرد و هریک به دنبال اثبات حقانیت خود هستند و درهمین بین با فشنگ رهاشده ای روبه رو می‌شوند.

کاظم ذاکری، ابوالقاسم احدیان، اسماعیل صالحی و الهه زینلی بازیگران این نمایش بودند.

احدیان ضمن انتقاد از نبود امکانات و سالن تئاتر در میناب توضیح داد: سال‌هاست از مشکلات صحبت می‌کنیم اما اتفاق خاصی رخ نمیدهد. سالت و امکانات مناسبی دراختیار نداریم . درشهرستان میناب هیچ امکانات خاصی برای اجرا و تمرین تئاتر وجود ندارد و حتی یک پلاتوی ساده نداریم و تنها یک سالن اجتماعات و سخنرانی وجود دارد که مناسب تئاتر نیست و ضربه شدیدی به تئاتر ما می‌زند. اما متاسفانه مجبوریم این وضعیت را تحمل کنیم.

وی با بیان اینکه مجبور به تحمل این ضعیت هستیم، افزود: تمرینات خودرا در سالنی که فاقد نور و تجهیزات صوتی است و امکانات آن توسط خودهنرمندان تهیه شده برگزار میکنیم و همان سالنی که در آن به اجرای عمومی میپردازیم راهم به بخش خصوصی واگذار کرده اند و ما به مشکل برخورده ایم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها