13

مهر

1403


سیاسی

09 آذر 1398 21:26 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل ، عزیزالله کناری عصر امروز در جلسه توجیهی دهیاران در سالن غدیر فرمانداری اظهار داشت: شوراهای اسلامی و دهیاران اولین نمایندگان دولت در روستاها هستند که ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره با مردم دارند و به خوبی می‌توانند مشکلات مردم را رصد و ضمن پیگیری حل آنها در صورت ضرورت به مسئولان اجرایی انعکاس دهند.

وی ادامه داد: دهیاران و شوراها باید در انتخابات اصل بی طرفی را مد نظر قرار دهند و از امکانات عمومی برای حمایت یا بر علیه نامزد خاصی استفاده نکنند.

فرماندار بندرعباس افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل دوم سال که فصل کار، تلاش و نشاط است لازم است امکانات و تجهیزات خود را آماده سازید تا هنگام بارش باران با آسیب‌دیدگی و حادثه ناگواری مواجه نشوید.

کناری خاطر نشان کرد: با توجه به بارندگی‌هایی که در پیش داریم برابر اعلام سازمان هواشناسی که امسال سال پر بارانی خواهد بود لذا به همه اهالی روستا اطلاع رسانی کنید تا نسبت به ایمن ساختن منازل خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: دهیاران در خصوص احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه خود اقدامات لازم را انجام دهید تا پروژه‌ها در کوتاه ‌ین زمان به اتمام برسد.

فرماندار بندرعباس گفت: در حوزه بازار لازم است نمایندگان صنعت، معدن و تجارت با پیگیری و بازرسی‌های مستمر رصد کنند تا افزایش قیمت در کالاهای اساسی مردم نداشته باشیم و هیچ‌گونه هزینه اضافی بر شهروندان وارد نشود، لذا از دهیاران بعنوان مدیران روستا استفاده خواهیم کرد تا اینگونه موارد را رصد کنند و در همه ابعاد به کمک ما بیایند.

دیدگاه ها (0)
img