ناظر گمرکات هرمزگان:

همکاری گمرک و پلیس باید در راستای حفظ امنیت تولیدکنندگان باشد



همکاری و وسعت دید گمرک شهید رجایی و پلیس امنیت اقتصادی در این شرایط ویژه اقتصادی کشور به گونه‌ای باشد که فضا برای تولیدکنندگان و تجار واقعی امن شود.

به گزارش صبح ساحل، ناظر گمرکات هرمزگان گفت: گمرک، پلیس و اداره بندر با یک هدف مشترک فعالیت می‌کنند و همه به عنوان سرباز نظام در پی هم‌افزایی هستیم تا بدین شکل منویات مقام معظم رهبری را مبنی بر حمایت از تولید کنندگان و رونق تولید را اجرایی کنیم.

ابوالفضل اکبرپور روز چهارشنبه در نشستی با فرمانده پلیس امنیت اقتصادی و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان فعالیت تولیدکنندگان در این شرایط را جهاد دانست.

وی افزود: ادامه داد: باید وسعت دید در این شرایط ویژه اقتصادی کشور به گونه‌ای باشد که فضا برای تولیدکنندگان و تجار واقعی امن باشد.

مدیرکل گمرک شهید رجایی تحقق این مهم را در گرو همکاری بیشتر گمرک و اداره بندر و پلیس را دانست.

اکبرپور تاکید کرد: همه با هم باید طبق شیوه‌نامه عمل کنیم و تمام تلاشمان کمک به شرایط ویژه کشور در بهبود و رونق تولید، تجارت و کسب و کار باشد.

گفتمان گمرک و پلیس به هدف‎گذاری‌های سازمانی کمک می‌کند

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا نیز گفت: هدف ما از این نشست رسیدن به یک تعامل سازنده بین گمرک و بندرشهید رجایی است، زیرا هرچه گفتمان بهتر باشد ارزش‌های سازمانی مشترک پیدا می‌شود که قابل دفاع خواهد بود.

سردار محمدرضا مقیمی افزود: اگر اختلافی بین پلیس و گمرک و بندر در اوایل کار وجود داشته باشد به دلیل فرهنگ سازمانی این سازمان‌ها است که به حق است و این امر نیز به عِرق سازمانی بر می‌گردد.

وی ابرازداشت: با این وجود کاری را شروع کردیم و همان‌گونه که با همکاری و تعامل، پیشرفت‌های خوبی داشتیم و به سرانجام خواهیم رسانید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز گفت: بندر، گمرک و پلیس دارای یک هدف مشترک هستند و آن هم مقابله با قاچاق است.

الله‌مراد عفیفی پور افزود: مقابله با قاچاق، رونق اقتصادی به دنبال دارد و در این امر هیچ‌گونه اختلاف نظری وجود ندارد و اگر هم اختلافی وجود داشته باشد به علت فرهنگ متفاوت سازمانی‌ است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها