مجلس یازدهم توقع بیشتر از دولت خواهد داشت



نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از دولت انتظار داریم که به تمام شعارها و وعده های خود عمل کند.

به گزارش صبح ساحل احمد مرادی نماینده فعلی و منتخب مردم در مجلس یازدهم افزود: در مجلس دهم افرادی بودند که در این خصوص چشم پوشی کردند. نخواستند دولت را مجاب کنند. مجلس یازدهم توقع بیشتری از دولت دارد. برای اینکه اختلافی بین مجلس و دولت ایجاد نشود دولت باید به جای طفره رفتن تلاش بیشتری کند. مجلس و نمایندگان، نماینده مردم هستند هیچ‌گاه وکیل دولت نبودند. ما باید مطالبات مردم از جمله‌ معیشت و اشتغال را در اولویت قرار دهیم و به اجابت برسانیم.

مردم ملاک ارزیابی نمایندگان را مشخص می کنند

وی گفت: مردم به کار، تلاش، حضور و عملکرد رای دادند.یکی از شعارهایی که برای تحقق آن تلاش کردم حضور مداوم و مستمر در بین مردم بوده است.یکی از اهدافم این بوده که همیشه گوش شنوایی برای شنیدن مسائل و مشکل‌های مردم داشته باشم. صدای آنها به گوش مسئولین کشوری برسانم.یقینا مردم ملاک ارزیابی نمایندگان را مشخص می‌کنند. احساس میکنم کارم خیلی سخت شده است. مردم بنده را شرمنده کردند.در دوره یازدهم می خواهم با استفاده از ظرفیت نخبگان استان برنامه ریزی مدونی برای بهبود و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم داشته باشم. مردم ما شایسته هرگونه خدمتی هستند.

بیکاری را باید در استان حل کنیم

مرادی افزود: اشتغال حق هر جوانی است.جوان چه بومی و چه غیربومی این حق را دارد که صاحب شغلی باشد.در دوره قبل توقع همکاری بیشتری از طرف مسئولان استانی، صنایع و پالایشگاه داشتم.در مجلس یازدهم با شدت بیشتری با این موضوع برخورد میکنم.معتقدم هرمزگان با داشتن ظرفیت گردشگری، دریا، صنایع نباید با این معضل درگیر باشد.بیکاری را باید در استان حل کنیم.این موضوع همیشه اولویت کاریم بوده است.تا حصول نتیجه، پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

ریاست مجلس نیازمند برنامه قوی است

منتخب مردم در مجلس یازدهم عنوان کرد: ریاست مجلس نیازمند تجربه و برنامه قوی است.هرکس که قصد بدست آوردن این جایگاه را دارد باید برنامه ی مدونی داشته باشد.آقای قالیباف نیروی توانمندی است که توانایی خود را در پست های مختلف نشان داده است اما در قوه‌ی مققنه تجربه ای نداشتند.برنامه شان را باید ارائه دهند.اگر به جمعبندی لازم درخصوص صلاحیت ایشان برای اسن جایگاه برشم رای میدهم در غیر این صورت خیر رای نمی دهم.

تبلیغات بی‌رویه برخی کاندید ها توهین به مردم است

مرادی گفت: قانون شفافیت‌ هزینه‌های انتخاباتی در حال حاضر وضع و مراجع مربوطه ابلاغ شده است. در مرحله اول این قانون تمامی نماینده ها باید برای هزینه های انتخاباتی حساب باز کنند که این اتفاق افتاد. در مرحله دوم قانون گذار 20 روز بعد از اعلام نتایج وقت داده است که افراد ریز تمام هزینه ها را ابتدا به فرمانداری و بعد از آن به دستگاه های نظارتی اعلام کنند. برخی از کاندیدها تبلیغات بی‌رویه انجام دادند. این موضوع زیبنده کسانی که کاندید مجلس شورای اسلامی هستند، نیست. چنین اقدامی در واقع توهین به شعور مردم است. مردم رای پاک می خواهند. مردم می خواهند به عملکرد رای بدهند. عملکردها را برای مردم شفاف کنید. توصیه ام این است که چه کسانی که دوره های قبل نماینده بودند و چه کسانی که تازه کاندید شدند بالاخره عملکرد اجرایی داشتند، عملکرد خود را ارائه دهند و آنها را با مردم در میان بگذارند. این روش بهتر و سالم تر است. به همه‌ی کسانی که منتخب مردم هستند در هر جایگاه و سمتی توصیه میکنم عملکردشان را بالا ببرند.رویکرد جدی مجلس یازدهم این است که همه در کنار مردم باشیم.مردم ما به کسانی که خدمت کنند همیشه جواب قاطع و پاسخ کوبنده می دهند.

رسانه ها خواسته مردم را به گوش ما برسانند

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: سعی‌ام همواره بر تعامل مداوم با رسانه ها بوده است. رسانه ها چشم و گوش مردم هستند. از جامعه‌ی رسانه استان می خواهم مطالبات و خواسته های مردم را به گوش ما برسانند. در چهارسال گذشته هر کجا که کار کردم به مردم گزارش دادم و در هرکاری اشتباه داشتم سعی کردم خودم را اصلاح کنم و این موضوع را وظیفه ی خودم می دانم .در مجلس یازدهم با اهتمام ویژه استفاده از تمام ظرفیت های استان آغاز به کار خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها