رییس اتاق بازرگانی بندرعباس:

حمایت‌های بخش خصوصی تا مهار کرونا ادامه دارد



به گزارش صبح ساحل، محمدرضا صفا روز پنجشنبه فزود: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، همواره در مباحث اجتماعی دغدغه مند بوده است و ما فعالان اقتصادی تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسوولان و کادر بهداشتی استان خواهیم ماند.

وی افزود: اگر هرمزگان امروز در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی موفق عمل کرده نتیجه مدیریت عالی استاندار هرمزگان به عنوان رییس ستاد استانی بیماری کرونا و دیگر مسوولان و دست اندرکاران بوده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس همچنین از تلاش شبانه روزی کادر درمانی استان و ستاد استانی پیشگیری از کرونا و تلاش ها و کمک‌های فعالین اقتصادی و خیران قدردانی و اظهارامیدواری کرد: با همراهی متعهدانه مردم و با عنایت خداوند متعال سایه سلامتی و شادابی بر میهن مان تا همیشه گسترده باشد.

صفا گفت: بیماری کرونا درحال حاضر موضوع اصلی کشور ما بوده و برای مقابله و مهار این بیماری امروز نیازمند اجماع و همبستگی تمام اقشار جامعه است.

استاندار هرمزگان نیز در تقدیرنامه ای از تلاش های جهادگونه تمامی نهادها در مبحث مقابله و مدیریت بیماری کرونا به ویژه اتاق بازرگانی بندرعباس قدردانی کرد.

اتاق بازرگانی بندرعباس از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در چندین مرحله اقلام مورد نیاز بهداشتی از جمله شیلد محافظ صورت، دستکش، عینک یک بار مصرف، کلاه یک بار مصرف، لباس یک بار مصرف و ماسک به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هرمزگان را با کمک های نقدی فعالان اقتصادی اعطا کرده است.

علاوه بر آن بازرگانان در قشم و بندرلنگه و سایر شهرستان‌ها نیز اقلام مورد نیاز کادر درمان هرمزگان را تامین و اهدا کرده اند.

با توجه به اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان معین تجار و استان در جمع آوری کمک جهت حمایت از مبارزه با ویروس کرونا انتخاب شده، تجار و خیران می توانند حمایت های خود را به شماره حساب ٠١٠٤٩٣٠٣٣١٠٠٤ و شماره شبای IR٢٩٠١٧٠٠٠٠٠٠٠١٠٤٩٣٠٣٣١٠٠٤بانک ملی شعبه پاسداران بنام اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بندرعباس واریز کنند.

منبع: ایرنا

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها