معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

کارکنان دستگاه های اجرایی ملزم به خودارزیابی در سامانه سلامت هستند



معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی با مراجعه به سامانه سلامت نسبت به ثبت‌نام و خود ارزیابی در طرح غربالگری اقدام کنند و تمهیدات لازم در خصوص تب سنجی در دستگاه ها به عمل بیاید.

به گزارش صبح ساحل، نازنین شیبانی تذرجی صبح امروز(۱۹ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی در جهت حفظ سلامت همکاران خود ملزم به خود ارزیابی سلامت شان در سامانه سلامت می باشند،بیان کرد: در راستای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا تمامی دستگاه های اجرایی استان حتی الامکان تدابیری را در جهت حفظ سرمایه های انسانی بیاندیشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی  نسبت به رعایت نکات بهداشتی، ضدعفونی کردن ساختمان های اداری و محوطه های پیرامونی ساختمان و کنترل سلامت کارمندان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی با مراجعه به سامانه سلامت نسبت به ثبت‌نام و خود ارزیابی در طرح غربالگری اقدام و تمهیدات لازم در خصوص تب سنجی در دستگاه ها به عمل آمده و در صورت بروز علائم مشکوک به جداسازی افراد مشکوک به بیماری و با مراقبت بهداشتی و رعایت پروتکل های مربوطه اقدام کنند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه‌های اجرایی ملزم به خود ارزیابی در سامانه سلامت هستند، عنوان کرد: دستگاه ها مکلفند در خصوص فاصله‌گذاری فیزیکی اقدام و در صورت لزوم از ملزومات بهداشتی همچون ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و غیره استفاده کنند، همچنین به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال به منظور پیشگیری حداکثری برنامه‌ریزی های لازم را به عمل آورند.

وی ضمن اعلام اینکه سایر افرادی هم که بر سر کار حاضر می شوند باید با ورود به سایت Salamat.gov.ir وضعیت سلامت خود را ثبت کنند، خاطرنشان کرد: در صورت ابلاغ های جدید پروتکل های بهداشتی از طریق مدیریت بیماری کرونا مراتب تغییرات و تمهیدات لازم جهت اجرا توسط استاندار اعلام خواهد شد.

 شیبانی تذرجی با بیان اینکه کارمندان دارای علامت بیماری با گواهی  پزشک، در خانه بمانند، ادامه داد: برابر دستورالعمل شماره ۱۲۳۵ مورخ ۵ فروردین ۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور با مرخصی کارکنان به ویژه کارکنانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای و آسیب پذیر همچون قلبی، عروقی، سرطانی، ریوی، خانم های باردار و بیماران مشکوک به کوئید ۱۹ و غیر هستند، اقدام شود و تا اطلاع ثانوی از برگزاری هرگونه جلسات عمومی خودداری و پروتکل های بهداشتی را رعایت و در صورت لزوم از طریق ویدئو کنفرانس اقدام شود.
 
وی در پایان، تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی از حداکثر ظرفیت دورکاری نیروی انسانی برابر دستورالعمل سازمان امور اداری و استخدامی کشور اقدام شود، ضمن اینکه دستگاه‌ها مکلف به اجرایی کردن تاکیدات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا بوده و لازم است تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها