اسلام جاهدی:

کادر درمان واقعا سنگ تمام گذاشتند



ملی پوش تیم پاراکانو ایران اظهار امیدواری کرد: به امید خدا هر چه زودتر با در خانه ماندن و مراعات مسائل بهداشتی بتوانیم کرونا را شکست دهیم و شرایط به حالت عادی برگردد تا بتوانیم تمرینات را دنبال کنیم و برای کشور افتخارآفرین باشیم.

به گزارش صبح ساحل،اسلام جاهدی از تمرینات خانگی این روزهایش گفت و ادامه داد: پس از آغاز سال نو و برای همراهی و همکاری با کادر پزشکی کشور به مانند همه مردم در خانه ماندم و تمریناتی که می توان برای حفظ آمادگی جسمانی انجام داد در خانه پیگیری کردم تا بدنم را مهیا نگه دارم. وی ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر شر ویروس کرونا از سر مردم ایران و همه جهان برداشته شود و بتوانیم روال عادی زندگی را پی بگیریم.
جاهدی در خصوص تعویق مسابقات پارالمپیک و انتخابی گفت: برای ما که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داریم این بدترین خبر بود. اما شرایط برای همه یکسان است و همه دنیا الان گرفتار این بیماری هستند و ورزشکاران هم نمی توانند تمرینات خود را به بهترین صورت انجام دهند. وی افزود: امیدوارم بتوانیم این شرایط را به شکل یک فرصت ببینیم و در این مدت باقی مانده پس از عادی شدن شرایط تمرینات را دنبال کنیم و با قدرت در مسابقات حاضر شویم.
ملی پوش پاراکانو با تقدیر از تلاش های کادر درمان و پزشکی کشور بیان کرد: کادر درمان واقعا سنگ تمام گذاشتند. آن ها در سخت ترین شرایط کنار مردم ماندند و به عنوان یک ورزشکار و به نمایندگی از ورزشکاران دست تک تکشان را می بوسم و مانند همه مردم قدردان آن ها هستیم.
جاهدی همچنین گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و توصیه های کادر پزشکی و بهداشتی کشور را جدی بگیریم تا هر چه زودتر شرایط به روال عادی برگردد و بتوانیم برنامههای خود را پیگیری کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها