۴۴۵۴ واحد مسکن مهر در هرمزگان در حال ساخت است



۴ هزار و ۴۵۴ واحد مسکن مهر در استان هرمزگان در حال ساخت است که حدود ۵۰ درصد از این واحدها در ماه‌های پایانی سال آماده بهره برداری خواهد بود.

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان روز دوشنبه در نشست ستاد باز افرینی  شهری و شورای مسکن هرمزگان گفت: هم‌چنین تا پایان امسال ۲ هزار و ۵۶۳ واحد مسکن مهر در این  استان به بهره‌برداری می‌رسد.

آرش رضایی  افزود: یک‌هزار و ۸۸۴ واحد مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر در هرمزگان نیز دارای پرونده حقوقی در دادگستری هستند.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل این تعاونی‌ها، نشستی با رییس کل دادگستری و دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود تا به سرعت به پرونده‌های آنها رسیدگی و مشکلات این واحدها رفع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در خصوص اعطای تسهیلات مسکن مهر طرف قرارداد بانک صادرات نیز گفت: با توجه به تایید نشدن و پرداخت تسهیلات تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال شده است بانک عامل نسبت به پیگیری موضوع و دریافت مجوز افزایش تسهیلات اقدام کند.

رضایی افزود: با توجه به برنامه احداث سالن ۶ هزار نفری در محدوده ورزشگاه خلیج فارس در قبال هزینه اجرای طرح، ۱۰ هکتار از اراضی بلوار امام حسین(ع) شناسایی و به مجری واگذار می‌شود.  

در این نشست در راستای موضوعاتی مرتبط با بازآفرینی شهری از جمله مشکلات موجود در محله چاهستانی‌ها، اسلام آباد و گل کنی شهر بندرعباس نیز تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها