شکایت مرکز بهداشت بندرعباس از مجتمع تجاری زیتون



مجتمع تجاری زیتون بندرعباس که سه شنبه گذشته به دلیل رعایت نکردن الزام های بهداشتی کرونا  از سوی تیم های نظارتی مرکز بهداشت پلمب شده بود صبح امروز از سوی مسولین این مجتمع بدون اطلاع و بدون هماهنگی با مرکز بهداشت ،فک پلمب شد. 
به گزارش صبح ساحل، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با بیان اینکه  به همین دلیل شکایتی به مراجع قضایی ارسال شده است و منتظر حکم دادگاه  هستند ادامه داد: شب سه شنبه گذشته (20 خردادماه) بر اساس بازدیدهای مکرر تیم های نظارتی و مجتمع تجاری زیتون و عدم رعایت  پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک ، مجتمع زیتون تعطیل و پلمب شد.  یحیی میرزاده افزود: امروز صبح با خبر شدیم رییس و حراست مجتمع مذکور بدون هماهنگی با مرکز بهداشت شهرستان  ، اقدام به فک پلمب کردند و درب مجتمع بر روی شهروندان باز شد. وی با تاکید بر اینکه در خصوص بهداشت و سلامتی مردم با کسی تعارف نداریم گفت: بلافاصله با اطلاع از این موضوع ، از حراست و مسوول مجتمع شکایت نمودیم و منتظر حکم دادگاه هستیم .

 تعطیلی 478 واحد صنفی 

به گفته میرزاده تیم های نظارتی شهرستان بندرعباس  در این 3 روز اخیر بیش از 478 واحد صنفی  به دلیل رعایت نکردن الزام ها و پروتکلهای بهداشتی  ویروس کرونا در این شهرستان  تعطیل کردند.این واحدها شامل 220واحد مجتمع زیتون، 158 واحد مجتمع رویال 2 ، و بیش از 100 واحد صنفی مختلف بودند.

 پلمب 67 واحد صنفی در یک روز 

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان در خصوص آمار بازدیدهای تیم نظارتی استان در تاریخ بیستم خردادماه گفت: در این روز  110تیم  نظارتی در سطح  هرمزگان از هزارو 625 واحد صنفی بازدید  کردند که در این مورد   67 مورد را به علت عدم رعایت موازین بهداشتی  و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی تعطیل و پلمب شدند.
محمود حسین پور واحدهای صنفی پلمپ شده را شامل  24 مورد سوپرمارکت و خواربار و عمده فروشی، 6 واحد نانوایی 3 واحد میوه فروشی ، 2 مورد پمپ بنزین ، 5 مورد رستوران، 3 مورد آرایشگاه ، 2 مورد بوتیک  و 5 مورد دفتر پیشخوان ، قصابی ،  ارزانسرا ، کارواش و  کالای برق ذکر کرد.
وی از شهروندان خواست مراتب تخلف اصناف را با سامانه 190  اطلاع دهند./ آنا رام
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها