بازدید استاندار هرمزگان از جزیره ابوموسی/ ایجاد ناحیه صنعتی در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری در این جزیره



استاندار هرمزگان در سفری دو روزه به جزیره ابوموسی، وضعیت پروژه های توسعه‌ای و عمرانی این جزیره را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش صبح ساحل، دکتر فریدون همتی پس از بازدید از پروژه‌های جزیره ابوموسی، عنوان کرد: در این سفر دیداری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی متقاضی فعالیت در زمینه های مختلف در جزیره ابوموسی داشتیم.

وی ادامه داد: احداث سردخانه و انبارهای شیلاتی، ایجاد مخازن ذخیره مواد نفتی و بانکرینگ، تولید لوازم خانگی و احداث هتل و زیرساخت‌های گردشگری از جمله طرح هایی است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در جزیره ابوموسی اجرایی می‌شود.

استاندار هرمزگان افزود: مجتمع فرهنگی و هنری جزیره ابوموسی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که روند اجرای این طرح سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

همتی تصریح کرد: ایجاد امکانات مختلف در مناطق ساحلی و زیرساخت های شهری همچون بلوارهای جدید و توسعه امکانات فرودگاهی از جمله دیگر طرح‌ها در جزیره ابوموسی است.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد ناحیه صنعتی در جزیره ابوموسی، خاطرنشان کرد: در این سفر مقرر شد در راستای تسهیل و تسریع در اجرای طرح های سرمایه گذاری در این جزیره، ناحیه صنعتی ابوموسی به سرعت توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان راه‌اندازی شود و در این راستا دستورات لازم به دستگاه‌های مربوطه صادر شد.

استاندار هرمزگان از همکاری و همراهی بسیار خوب نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح های توسعه‌ای و عمرانی در جزیره ابوموسی تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: جزیره ابوموسی از نقاط استراتژیک ایران اسلامی است که با ایجاد امکانات بیشتر و توسعه سکونتگاه ها، به منطقه‌ای پرجاذبه برای گردشگران نیز تبدیل می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها