از صحبت‌های معلم در خصوص خودکشی دانش آموزش تا حرف‌های جنجالی آقای نماینده



خبر خودکشی دانش آموز 11 ساله بوشهری با طناب دار آن هم به خاطر نداشتن تلفن همراه روز گذشته بازتاب فراوانی در بین مردم  داشت.

به گزارش صبح ساحل، معلم سیدمحمد دل نوشته ای برای او منتشر کرد و در آخر هم نوشت؛ "برای شاگردم که هیچوقت ندیدمش اما شاگردم بود"...

معلم کودک یازده ساله‌ در بخشی از دل نوشته اش که در فضای مجازی منتشر شده آورده است:" خسته بودم، به خودم گفتم دیگه از تدریس غیر حضوری بدترم داریم؟ روزگار ازین سخت ترم هست؟داشتم عکس‌های فعالیت‌های بچه ها در گروه (شاد) را نگاه می کردم تا با پیام ها کلیپ بسازم. پیام سید محمد را دیدم که می گفت؛ اجازه گوشی من خرابه، اجازه گوشی من عکس نمی‌گیره، فیلم ارسال نمیکنه...دیروز آقای مدیر بهم زنگ زد و گفت سید محمد از دنیا رفته و و من الان نشستم پای گروه بدون تدریس، بدون تکلیف... از این به بعد کی وسط تدریس ریاضی بپره و بگه من گوشیم خرابه، کی بعد از وویسای روخوانی فارسی بچه ها بگه من نمیتونم وویس بذارم کی بعد از کنفرانس های مطالعات بچه ها بگه خانم معلم عزیزم من چطوری فیلم ارسال کنم؛ الان کی و چطوری منو آروم کنه و الان میفهمم که روزگار ازین سخت تر هم هست؛ سخت تر از نداشتن گوشی، نداشتن صاحب گوشیه"

درباره صحت و سقم این متن و اینکه نویسنده آن واقعا معلم نوجوان درگذشته‌ی اهل بندر دیّر باشد اطمینانی وجود ندارد. اما نکته حائز اهمیت این است که آموزش و پرورش، خودکشی این دانش آموز به دلیل دسترسی نداشتن به تلفن همراه و کلاس های مجازی را رد کرده و گفته از فروردین ماه یک گوشی توسط مدیر مدرسه در اختیار او قرار داده شده و تا آخرین ساعات پیش از اقدام به خودکشی نیز در شبکه شاد فعالیت داشته است.

صحبت های جنجالی نماینده رفسنجان درخصوص تاثیر پوشش در عقیم سازی نیز یکی دیگر از اخباری بود که روز گذشته بازتاب گسترده ای در بین مردم داشت.

نماینده مجلس: شلوارهای چسبان برای دختر و پسر باعث عقیم شدن می شود

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس روز گذشته در مصاحبه با فارس در بخشی از صحبت های خود با بیان به اینکه ۲۰ درصد از متولدین در ایران عقیم و نابارورند. یکی از علل افزایش ناباروری را سبک پوشش و لباس دانست و گفت:سبک پوشش و لباس هم در افزایش ناباروری به شدت تغییر ایجاد کرده است، این لباس های چسبان مخصوصا در حوزه شلوار برای پسر و دختر باعث عقیم شدن می‌شود.

حجت الاسلام حسین جلالی ادامه داد: بر اساس آمار و اطلاعاتی که خود غربی ها دادند بر اثر تحت فشار قرار گرفتن تخمدان ها در لباس تنگ، جامعه در فرزند آوری ناکارآمد و عقیم می شوند ولی با این حال ما می بینیم که آموزش های وزارت بهداشت ما برای فرزند آوری برعکس است و برای بچه دار نشدن تبلیغ می کنند و راه های جلوگیری از بچه دار شدن را یاد می دهند.

وی همچنین بیان کرد: محصولات تراریخته و بیولوژیکی، میوه‌های هورمونی و بیو شیمیایی، کود شیمیایی و آفات است اینها همه مزید بر علت شده است که توانایی باروری کاهش پیدا کند.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها