ماجرای حریق خودروی قاچاق سوخت در محور بندرعباس - میناب



خودروهای سوخت قاچاق در محور بندرعباس - میناب آتش گرفتند و سرنشینان آن پس از فک پلاک ، متواری شدند...


به گزارش صبح ساحل، دیروز بعدازظهر در محور بندرعباس - میناب (قلعه قاضی ) ۴  دستگاه خودرو به هم برخورد کردند و سوختند. این  حادثه تلفاتی جانی  نداشته است . ۳ نفر از قاچاقچیان بعد از تصادف  از محل گریختند و راننده مصدوم  خودروی پراید عبوری روانه بیمارستان شد.
به گفته سرهنگ مهدی نیکبخت رییس پلیس راه استان هرمزگان ساعت ۱۶ یکشنبه دوازدهم بهمن ماه جاری ، يکدستگاه سواري پژو در محور" بندرعباس ميناب" در حوزه قلعه قاضی در سطح سواره به دليل نقص فني متوقف شد .در همان موقع راننده يکدستگاه سواري سمند به منظور کمک رساني در سمت راست راه، خودرو را متوقف کرد  به نحوي که چرخ هاي سمت چپ در سطح سواره رو بوده است .در همين همان لحظه  يکدستگاه سواري پرايد که قصد  عبور از ميانه این  دو خودرو را داشت  با سرعت کم و متمايل به راست در حال حرکت بود که  يکدستگاه خودروي سواري پژو دیگر به دليل عدم توجه به جلو، با پهلوي راست سواري پرايد برخورد کرد.  در اثر اين ضربه ،سواري پرايد و سواري سمند به بيرون از سطح راه پرتاب و خودرو سواري پژو نیز به دليل حمل بار سوخت قاچاق، دچار حريق شد.
 شعله های  آتش به خودروي پژو ابتدايي و سواري سمند نيز که حامل سوخت قاچاق غير مجاز بوده اند سرايت و باعث انفجار آنها شد.
سرهنگ مهدی نیکبخت  با تأکید بر اینکه هیچ گونه تعقیب و گریز و تیراندازی از سوی پلیس صورت نپذیرفته است، اظهار داشت: راننده سواري پرايد از ناحيه پا مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مرکز درماني منتقل و رانندگان سه خودروي ديگر  که حامل سوخت قاچاق بوده اند پس از فک پلاک خودروهای حامل سوخت، از محل متواری شدند که تلاش پلیس جهت شناسایی و دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار دارد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها