رفع تصرف ۲۹.۳ هزار متر مربع از اراضی دولتی قشم



رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۲۹ هزار و ۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در خارج از محدوده طرح هادی بندر لافت قشم رفع تصرف شد.‌

به گزارش صبح ساحل، مصطفی مازندرانی افزود: این اراضی در جنب جاده اصلی بندرلافت واقع شده است و یش از ۵۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ارزش دارد.

وی ادامه داد: نیروهای این اداره در راستای اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نسبت به رفع تصرف، تخریب سد و بند خاکی غیر مجاز و تبدیل به وضع گذشته زمین مذکور اقدام کردند.

رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برنامه ریزی و اقدامات مطلوبی در زمینه رفع تصرف و برخورد با زمین خواران و سودجویان منطقه در حال انجام است.

وی افزود: مردم  جزیره قشم، مسوولان محلی و اعضای شوراها و دهیاران می‌توانند با ارائه گزارش به موقع از تخلفات صورت گرفته، به نیروهای این اداره در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی کمک کنند.

مازندرانی با بیان اینکه برخورد با زمین خواران و  متصرفین اراضی ملی و دولتی برابر قانون و مقررات پیگیری خواهد شد؛ تصریح کرد: با هیچ تخلفی در امر زمین خواری مماشات نمی‌شود و با هرگونه اقدام غیر قانونی در سطح جزیره قشم برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها