مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان:

خبرنگاران هرمزگانی خانه‌دار می‌شوند



بعد از نامه‌نگاری‌ها و رایزنی‌های مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان مقرر شد به خبرنگاران عضو این خانه که تاکنون مسکن و زمین دولتی دریافت نکرده‌اند، زمینی برای احداث مسکن تعلق گیرد.

به گزارش صبح ساحل، «مهراب رشیدی»، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان بیان کرد: بعد از رایزنی‌های بسیار، توانستیم موافقت دریافت زمین برای احداث مسکن خبرنگاران را کسب کنیم. وی ادامه داد: طی نامه‌ای که به جناب آقای دکتر همتی استاندار هرمزگان با موضوع اختصاص زمین برای خبرنگاران فاقد مسکن تقدیم کرده بودیم، وی با این درخواست خانه مطبوعات موافقت کرد و در زمان حضور وزیر راه و شهرسازی در هرمزگان توانستیم موافقت وی را نیز را در این رابطه دریافت کنیم.


مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان ادامه داد: با مذاکرات متعدد با مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان بنا بر این شد که بعد از پایش اعضاء، به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان که واجد شرایط دریافت زمین دولتی هستند، زمینی برای احداث مسکن تعلق گیرد.


رشیدی افزود: با توجه به اینکه خبرنگاران اقشار زحمتکش و کم‌درآمد جامعه به شمار می‌روند و صرفاً به خاطر علاقه به این حرفه در حال فعالیت هستند، دریافت زمین دولتی برای ایشان کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.
وی خاطرنشان کرد: می‌توان گفت در دوران کرونا بعد از کادر درمان، خبرنگاران بیشترین نقش را در کنترل این اپیدمی داشتند و با آگاهی رساندن و انتشار مطالب آموزشی و پیشگیرانه نقش پررنگی در این وضعیت ایفا کرده اند.


مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد که با حمایت استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی بتوانیم نیاز اولیه زندگی خبرنگاران را که همانا مسکن است، فراهم کنیم، رشیدی همچنین به توزیع بسته‌های معیشتی با کمک ستاد اجرایی فرمان امام بین خبرنگاران اشاره کرد و گفت: هرچند بسته‌های توزیع شده بین خبرنگاران بسیار ناچیز بوده است اما در تلاش هستیم در آینده خدمات بهتری را به این قشر تلاشگر ارائه دهیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها