سرپرست تیم شهرداری بندرعباس

کمی باهوش تر عمل می کردیم به سه امتیاز می رسیدیم



مهدی فلامرزی سرپرست تیم شهرداری بندرعباس پس از توقف تیمش برابر نفت وگاز گچساران در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس گفت: فارع از بحث میزبانی و میهمانی، هردوتیم برای پیروزی بازی کردند و سه امتیاز این بازی برای دو تیم ارزشمند بود.

    

به گزارش صبح ساحل، وی تصریح کرد: در هر دو نیمه از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گلزنی تیم برتر میدان بودیم وحتی اگر نیمه نخست با هوش تر عمل می کردیم و دو سه موقعیت گلزنی که نصیب مان شد به گل تبدیل می کردیم  می توانستیم پیروز این دیدار باشیم.
فلامرزی بیان داشت: فشار زیادی روی دروازه حریف خود آوردیم و به گل رسیدیم اما روی اشتباه خط دفاعی و در وقت های تلف شده گل دریافت کردیم که جبرانش خیلی سخت بود. سرپرست تیم شهرداری بندرعباس ابراز امیدواری کرد: در بازی آینده با سعی و تلاش بتوانیم نتیجه دلخواه را به دست آوریم تا وضعیت مان در جدول بهبود بخشیم.

   

کمی باهوش تر عمل می کردیم به سه امتیاز می رسیدیم

 
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران کسب یک امتیاز  ما را برای ماندن در لیگ امیدوارتر کرد.
سر مربی تیم نفت و گاز گچساران با تمجید از شاگردان خود گفت: گرفتن یک امتیاز از تیم شهرداری بندرعباس گرچه مشکل ما را به طور کلی حل نمی کند اما از فشار روانی تیم برای بازی بعدی که در خانه میزبان هستیم کم می کند.
اصغر طالب نسب سرمربی تیم نفت و گاز گچساران پس از دیدار مقابل شهرداری بندرعباس گفت: با این تساوی و کسب یک امتیاز قدری فشار روانی از دوش تیم برداشته شد و می توانیم به بازی آینده که درخانه میزبان هستیم فکر کنیم.
وی عنوان کرد: از تمامی بازیکنان با غیرت تیم نفت وگاز گچساران که با یک نمایش خوب فوتبالی  توانستند در واپسین لحظه های بازی تیم شهرداری بندرعباس را در خانه اش متوقف کنند تشکر می کنم .
طالب نسب در پایان گفت: بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران بعد از تساوی با تیم شهرداری یک دل شده اند تا در بازی بعدی که میزبان هستند سه امتیاز کامل را کسب نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها