رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی در هرمزگان:

مشکلات جامعه با آشتی به دنیا رفع‌شدنی است



«ابراهیم امینی پوری»، رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی در هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جشن بزرگ انتخابات هرمزگان  حضور یافت. گزیده‌ای از سخنان وی به شرح زیر است:

      

به گزارش صبح ساحل، تشکر می‌کنم از برگزاری همچین محفلی که می‌تواند به تمامی آحاد مردم جامعه هم‌فکری و کمک کند. پایه و اساس ما رای مردم است، همواره مردم ما در عصره‌های مختلف شرکت فعال داشتند، محضر وجود ما، حضور در انتخابات است. تمامی مردم در  عرصه‌های مختلف حضور پیداکنند که همواره انتخابات پایه‌های سیاسی را چه در خارج از کشور چه در داخل کشور محکم‌تر می‌کند.

در انتخابات ۱۴۰۰، شرایطی به وجود آمده که داوطلبین با دیدگاه‌های مختلف این فرصت ازشان گرفته که نتوانند خودشان را به مردم نمایان کنند. چالشی که مردم با آن مواجه است، مردم را محدود می‌کند و زمانی‌که به عقب برمی‌گردیم، روندی پیش می‌رود که برای جامعه انقلابی ایران مناسب نیست. از صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری شرایط حضور را به حداکثری برسانیم، شرایط را باید به گونه‌ای فراهم کرد که تمامی مردم واجد شرایط بتوانند حضور پیدا کنندو کسی محدود نشود.
یکی از اساسی‌ترین علت‌های کوچک‌شدن سفره‌های مردم، قهر با دنیا است.  حل مشکلات پیش آمده، در دولت همتی حل‌شدنی است.
حضور مردم هرمزگان در پای صندوق‌های مردم، به آرای دکتر همتی می‌افزاید، زیرا رای اکثریت مردم هرمزگان، اصلاح طلبی بوده‌است.

همتی از مسئولین ارشد دولت به‌شمار می‌روند و با کشور‌های گوناگون مشارکت داشتند. زمانی که بتوانیم در خانه‌ی خود هم‌افزایی و تعامل را ارتقا دهیم، می‌توانیم با خارج از کشور هم تمامی این تعاملات و هم‌افزایی را ارتقا دهیم و قهر با دنیا را تمام کنیم، تا بتوانیم کاستی‌ها و عدم پیشرفت‌هایی که در این مدت صورت نگرفته را جبران کنیم. همچنین این تنش‌ها که باعث بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی شده‌است، رفع خواهد شد.
هرمزگان، می‌توانست بخش عمده‌ای از مشکلات تحریم را به واسطه ظرفیت‌های بی‌پایانش رفع کند. در گذشته دور، بسیاری از گمرکاتی که در نوار ساحلی داشتیم، تعطیل شده‌است. این گمرکات با هدف کمک به مردم بومی و اقتصاد استان باید فعال شوند که در دولت همتی شدنی است.

امینی‌پوری، در پاسخ به سوال اینکه چرا از ۳۳ وعده‌های دکتر همتی، ۲۲مورد آن ریشه اقتصاد دارد، اضافه کرد:« عمده‌ترین مشکل جامعه کنونی، موضوعات اقتصادی است. چون دکتر همتی، یکی از نخبگان در حوزه اقتصادی به شمار می‌رود، این ۲۲مورد را عنوان کرده‌است. بنابراین با ظرفیت‌های بی‌پایان کشور و آشتی‌ با دنیا می‌توان اقتصاد را بهتر از وضع کنونی نمود. وعده‌های دیگر دکتر همتی، حل مشکلات اجتماعی، معضلات روستایی و غیره را عنوان کرده‌است.

وی در پاسخ به اینکه چرا نسبت به کاندیدهای دیگر ریاست جمهوری، ستاد در استان را دیر برپا کرده‌اید، گفت:« کاندیدای دیگر فرصت‌های بیشتر داشتند و پرداختی‌ها و عوامل دیگر را طی سال‌های اخیر انجام داده‌اند، اما ما آنچنان دیر شروع نکرده‌ایم، همواره شاهد نگاه‌ خوب مردم هرمزگان به کاندیدا دکتر همتی هستیم و بازدیدهای مطلوبی را دریافت کرده‌ایم».
امینی‌پوری، با بیان اینکه تفاوت همتی نسبت به کاندیدای دیگر، بسیار مشخص است و با اشاره به مذاکرات ۵+۱، گفت:« همتی بسیار دست پر تر از بقیه کاندیدا حضور یافته، برنامه‌های بسیار خوبی را برای هرمزگان در نظر گرفته‌ایم و با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان، انشالله عملی خواهند شد».  
وی در پاسخ به این سوال که «عبدالناصر همتی» چه نگاه خاصی به هرمزگان دارد، گفت:« توان‌مندی‌های استان اعم از کشاورزی، صنعت و غیره، در وهله‌ی اول باید برای خوده استان استفاده شود، اما در حال حاضر بسیار از جوانان استان بیکار هستند که اگر طرفیت‌ها بدست یک فرد ماندگار قرار بگیرد، مطمئنآ تمامی مشکلات استان رفع خواهد شد. شهرهای ساحلی در تمامی دنیا پیشرفته‌ترین شهرها به شمار می‌روند ولی استانی که به عنوان پایتخت اقتصادی کشور است در وضعیت کنونی قرار گیرد. بنابراین هرمزگان می‌تواند دروازه‌ی اقتصادی کشور به جهان باشد».

در پایان وی رییس ستاد انتخاباتی کاندیدای دیگر را دعوت به مناظره کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها