جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا:

شرط ورود مسافران به هرمزگان، تزریق دو دوز واکسن است



جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: ورود مسافر به هرمزگان منوط به تزریق دو دز واکسن کرونا است.

به گزارش صبح ساحل، «علی رئوفی»، جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: فقط افرادی که هر دو دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند می‌توانند وارد هرمزگان شوند. رئوفی افزود:مراکز اقامتی ملزم به پذیرش مسافرانی هستند که دارای کارت واکسن هستند و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری بر این مهم نظارت کند. او گفت:بازگشایی مدارس در هرمزگان منوط به تصمیم و ابلاغ ستاد مرکزی کرونا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و در پیش بودن ماه ربیع ماه اعیاد و برگزاری جشن‌ها به ویژه جشن‌های عروسی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیش از پیش برای جلوگیری از گسترش مجدد ویروس ضروری است. رئوفی گفت: با افزایش واکسیناسیون عمومی و افزایش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تعداد شهر‌های قرمز و نارنجی به صورت چشمگیری در حال کاهش است که ضروری است با تسریع در واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این دستاورد مهم حفظ شود.

او افزود: علما، روحانیون، نخبگان و اقشار تاثیر گذار جامعه مردم را در استقبال از واکسیناسیون ترغیب و تشویق کنند تا هرچه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بازگشایی مدارس در هرمزگان تابع تصمیمات ستاد مرکزی کرونا است و تحقق این مهم در کشور منوط به واکسیناسیون کامل فرهنگیان، دانش آموزان، خانواده‌ها و همه عوامل مرتبط با مدارس و ایجاد اطمینان خاطر در خانواده‌ها است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها