از فردا به مدت 20 روز؛

رزمایش «بصیر ۱۴۰۰» در هرمزگان برگزار می‌شود



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اجرای رزمایش بصیر ۱۴۰۰ در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ موسی عرب»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: از فردا به مدت 20 روز در دی‌ماه اجرای مشترک رزمایش بصیر در نیروهای مسلح و در فضای مجازی با رویکرد شناختی با موضوع شناساندن مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ترویج و تعمیق گفتمان مقاومت اجرا می‌شود. وی افزود: استان هرمزگان سال گذشته در رزمایش بصیر توانست نمره عالی را در برگزاری این رزمایش کسب کند و نیروی انتظامی نیز در سطح نیروهای مسلح موفق شد رتبه اول کشوری را با 20 امتیاز اختلاف از رتبه دوم کسب کند.

عرب بیان کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی بالغ بر 3 میلیون و 800 هزار زیر گروه برای اجرای رزمایش بصیر 1400 ایجاد کرده است و هم اکنون در تلاش هستیم‌ گروه‌های محلات و اصناف نیز به این مجموعه اضافه شود. وی ادامه داد: تشکیل ارتش سایبری برای تعمیق و ترویج مکتب مقاومت در کشور و بین اقشار و سنین مختلف و معرفی بیشتر مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در دستور کار معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: امروزه دشمن برای کمرنگ کردن و از بین بردن آثار خدمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ مقاومت با استفاده از سیستم‌های جنگ نرم تمام تلاش خود را به کار گرفته است و از این رو نیاز تقابل با این هجمه‌ها همه ظرفیت‌ها در استان و کشور پای کار بیاید. وی خاطرنشان کرد: امروزه به این باور رسیده‌ایم که قدرت فضای مجازی از بمب اتم نیز بیشتر است چنانچه یک خبر می‌تواند آرامش جامعه را سلب کند و همان خبر می‌تواند به شکلی دیگر آرامش را به جامعه برگرداند. 

منبع: تسنیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها