موبایل آیفون را خودتان عیب‌یابی کنید


نویسنده: ایمان دستغیب

3utools یک نرم‌افزار همه کاره برای همه دستگاه‌های آی‌اواس است. می‌تواند به شما کمک ‌کند تا فایل‌ها را مشاهده و مدیریت کنید، فلش و جیلبریک انجام دهید، پشتیبان‌گیری و بازیابی فایل‌ها را انجام‌دهید، فایل‌های ناخواسته را پاک‌سازی کنید، آهنگ‌های زنگ بسازید، فرمت‌های ویدئویی را تبدیل‌کنید، دانلود اپیکیشن و والپیپر؛ بله اینجا یک فروشگاه آنلاین هم می‌تواند باشد یک جایگزین مناسب برای آیتونز. شما به سادگی، بدون فیلتر و بدون هزینه نرم‌افزار را دانلود می‌کنید. هرگز برای اتصال از کابل‌های دارای خوردگی، اتصال با تبدیل و از هاب یو‌اس‌بی یا پورت‌های جلو پنل کیس استفاده‌ نکنید.
به‌محض وصل‌شدن یو‌اس‌بی و بالا آمدن سیستم  از شما اجازه می‌خواهد داده ها را نشان‌دهد. در صفحه‌ اصلی بعد از اتصال از سمت چپ گزینه اینفو به شما قسمتهای مختلف را ارائه می‌دهد. قسمت اپ که تمام نرم‌افزارهای موجود، در گوشی را رویت می‌کنید و می‌توانید آنها را مدیریت کنید. قسمت فوتو عکس‌ها و فیلم‌های داخل‌گوشی را نشان می‌دهد و بقیه دسترسیها تا انتهای لیست قرار دارد. در نوار بالا تنظیمات دیگر و یک گزینه به نامrt&wp  شما در این قسمت می‌توانید، موزیک و آهنگ‌های مورد علاقه و معروف دنیا را پیدا‌کنید (البته به دلیل مجانی بودن کامل نیستند).
در نوار پایین نیز ترکیبی از بعضی قسمت‌های تولز در سمت چپ و بالا است، به‌نحوی که این حس را به شما می‌دهد که تولیدکننده صرفا خواسته صفحه را پر کند. اما در قسمت مرکز تصویر شما چیزیست که متقاعد‌شدم این نرم‌افزار را به شما معرفی کنم. یک تصویر از صفحه گوشی شما بهمراه سه گزینه ریبوت، رفرش و خاموش کردن که روی هرکدام اگر کلیک کنید، گوشی شما آن دستور را میکند. در سمت راست توضیحاتی راجعبه سخت‌افزار گوشی، حجم دستگاه، سریال کد و ... دارد. اما دو کلید دیگر باقی می‌ماند. اینجا قلب 3utools است؛ جایی که می‌توانید بگویید دیگر برای خرید و فروش گوشی آیفون نیازی به یک تکنسین ندارید، جایی که می‌توانم بگویم دیگر سر شما کلاه نمی‌رود. View idevice details تمامی سریال‌های آی پی نت و شماره سیم کارت موبایل را به نمایش می‌گذارد.
 View verification report تمام سخت‌افزار حتی باز شده یا نشده دستگاه یا تعویض را به شما اعلام می‌کند.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها