اکران۱۲ فیلم جشنواره فجر در کیش



مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ در این جزیره اکران می شود.

          

به گزارش صبح ساحل، بدریه بحرینی شنبه شب در نشست خبری اصحاب رسانه با بیان اینکه امسال ۲۹ فیلم به چهلمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است اظهار داشت: ۱۲ مورد از این فیلم ها در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برای عموم به نمایش در می آید.
وی اضافه کرد: این ۱۲ فیلم از ۱۸ تا ۲۵ بهمن ماه به تعداد ۲۴ سانس با اولویت رعایت پروتکل های بهداشتی اکران می شود.
وی گفت: در ۲۶ بهمن نیز آیین اختتامیه اکران فیلم ها با حضور عوامل یکی از فیلم های برگزیده برگزار می شود.
مسوول برگزاری جشنواره فیلم فجر در کیش نیز گفت: این جشنواره چهلمین دوره خود را سپری می شود و بزرگترین جشنواره های فرهنگی و هنری ایران است که دست اندرکاران برگزاری در کیش فعالیت خوددرا از ۱۵ بهمن آغاز کرده اند.
بابک عامر اظهار داشت:  با توجه به وضعیت کرونایی جزیره ۵۰ درصد ظرفیت سالن همایش های خلیج فارس کیش برای حضور تماشاگران در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: در بخش نقش های ماندگار این جشنواره نیز خانواده مرحوم داوود رشیدی در جزیره حضور خواهند داشت تا همزمان با اختتامیه از آنان تجلیل شود.
وی یاداوردشد: ساعت شروع هر سانس شامل ۱۹، ۲۱:۳۰ و ۲۳ است و علاقه مندان می توانند برای رزو بلیط به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

بی مادر، شادروان، علف زار، برق آخر، ملاقات خصوصی، دسته دختران، شب طولانی، مرد بازنده، بدون قرار قبلی، نگهبان شب، خائن کشی و بی رویا فیلم هایی است که در کیش اکران می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها