کمک مربی غواص در کیش، سارق از آب در آمد 



فرمانده انتظامی ویژه کیش از دستگیری کمک مربی غواص و کشف 23 فقره سرقت در کیش خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ علی اصغر جمالی»، فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: در پي اعلام چندين فقره مفقودی طلا و جواهرات از گردشگران در یکی از کلوپ های تفریحات دریایی برابر اعلام مالباختگان مبنی بر اینکه پس از انجام غواصي، طلا و جواهرات خود را مفقود نموده اند، به علت افزایش تعداد مفقودی اموال با همکاری کارفرما بررسی موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در دستور کار قرارگرفت.
وی افزود: با پیگیری کارشناسان پلیس آگاهی، مشخص گردید طلا و جواهرات مالباختگان توسط کمک مربی غواصی، پس از بستن اکسیژن در حین غواصی  با ترفند کمک به شناگر از آنان سرقت شده است.
این مقام انتظامی بیان داشت: با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری موثر کارفرما سارق دستگیر به مرجع قضائی انتقال شد و در بررسی های تخصصی پلیس پس از مشاهده مستندات، متهم به انجام 23 فقره سرقت شامل طلاو جواهر، 4 دوچرخه و یک دستگاه پمپ آب اعتراف و اموال مسروقه پس از کشف به مالباختگان تحویل گردید.
فرمانده انتظامی ویژه کیش سامانه 110 را پل ارتباطی موثر برای ارتباط مردم عزیز با پلیس معرفی کرد و از آنان خواست: در صورت بروز مشکل و نیاز به راهنمایی پلیس با این سامانه تماس بگیرند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها