در یازده ماه امسال؛

بیش از ۲۴ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی هرمزگان تشکیل شد



مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: در یازده ماه امسال ۲۴ هزار ۱۶۱ پرونده در سه حوزه بهداشت، دارو و درمان، کالا و خدمات و قاچاق کالا و ارز در هرمزگان تشکیل شده است.

به گزارش صبح ساحل، «حسین ایزدی»، مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: از این تعداد ۲۳ هزار و ۶۰۳ پرونده مختومه شده است که بیش از ۹۶ درصد عملکرد داشته است. وی با اشاره به اینکه ۷۷۰ پرونده باقی مانده است، گفت: میزان محکومیت پرونده‌ها در هر سه حوزه هزارو ۴۱۰ میلیارد تومان است که نسبت به پارسال ۱۳۲ درصد رشد داشته است. ایزدی افزود: مجموع پرونده‌های وارده در حوزه کالا و خدمات از ابتدای امسال ۱۲ هزارو ۹۶۵ پرونده است که ۵۱۳ پرونده باقی مانده است که ۹۶ درصد عملکرد داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: ۱۵۷ میلیارد تومان از مجموع محکومیت‌های مربوط به حوزه کالا و خدمات بوده است که نسبت به پارسال حدود پنج برابر رشد داشته است. وی افزود: در حوزه اجرای احکام ۱۷ هزارو ۷۴۳ پرونده تشکیل که ۱۷ هزارو ۲۳۵ پرونده مختومه شده است که ۸۹ عملکرد داشته است.

ایزدی با اشاره به اینکه ۴۰ میلیارد تومان تخفیف داده شده است، گفت: در حوزه پرونده‌های وصولی اجرای احکام قطعی ۱۷۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه دولتی وصول شده است که ۴۳ درصد نسبت به پارسال رشد داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان با بیان اینکه میانگین رسیدگی به تخلفات سه روز کاهش یافته است، گفت: در مدت زمان رسیدگی به تخلفات پرونده‌ها در حوزه‌های کالا و خدمات امسال حدود ۱۳ روز، بهداشت و درمان حدود ۹ روز و در حوزه قاچاق ۱۶ روز کاهش داشته است که مجموع هر سه حوزه به ۱۴ روز کاهش یافته است.


وی افزود: برخورد با تخلفات در حوزه بهداشت یکی از ضعف‌های بزرگ استان است که تا پرونده در این حوزه تشکیل نشود امکان رسیدگی به پرونده وجو ندارد.

منبع: صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها