استاندار هرمزگان:

بیش از 3 هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی بشاگرد اختصاص یافت



استاندار هرمزگان از تصویب بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال آینده برای شروع و یا تکمیل پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی در شهرستان بشاگرد خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان یکشنبه شب در مراسم تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استانداری هرمزگان در تالار شهید آوینی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه، گفت: این حجم از بودجه برای نخستین بار به این شهرستان اختصاص می یابد و اعتبار مصوب در برخی حوزه‌ها به اندازه ردیف بودجه کشوری در همان حوزه است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال گذشته دستاوردهای بزرگی داشته ، تصریح کرد: عدم تببین و بازگویی این اقدامات بزرگ اجحاف در حق انقلاب است و چه در ر زمان رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و چه اکنون که زعامت انقلاب بر عهده رهبر معظم انقلاب است، انقلاب اسلامی از بحران های بزرگی عبور کرده و به لطف خداوند رفاه نسبی در جامعه وجود دارد.

استاندار هرمزگان پیاده روی اربعین، برگزاری اعتکاف و دیگر مناسب‌های ملی و مذهبی را از ثمره های فرهنگی انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: انقلاب ما بسیار مقدس است، چرا که برگرفته از فرهنگ عاشورا و کربلا است. دوستی با اشاره به سقوط چند ساعته برخی از شهرهای مهم اوکراین و همسنجی آن با اتفاقاتی که در دفاع مقدس رخ داد، گفت: جوانانی با تفکر جهادی و با دست خالی و اسلحه سبک توانستند در مقابل دشمن تا دندان مسلح که بسیاری از کشورهای منطقه و دولت های شرق و غرب حامی آن بودند، ۳۴ روز در خرمشهر مقاومت کنند و پیروز این میدان رزم نابرابر شوند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: نمونه این مقاومت و کارهای بزرگ جهادی همچنان تداوم دارد و جوانان عزیز و نسل سوم و چهارم انقلاب، صدها کیلومتر دورتر از مرزها برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) می جنگند و مقاومت می‌کنند که همگی برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها